Trei retete care te scapa imediat de burta! Sunt foarte gustoase!


Trei retete care te scapa imediat de burta! Sunt foarte gustoase!

Pe langa faptul ca sunt foarte sanatoase, alimentele care te ajuta sa scapi de burta sunt si foarte gustoase, mai ales daca stii cum sa le prepari.

 

Suc verde de legume
Ai nevoie de 2 maini de frunze de spanac, jumatate de castravete, jumatate de legatura de patrunjel, un sfert de radacina de telina, o mana de frunze de menta, 2 morcovi si zeama de la o lamaie. Amesteca toate ingredientele in blender si consuma sucul proaspat. Aceasta bautura are efect energizant, putine calorii si este plina de fibre si nutrienti.
Omleta cu legume
Ai nevoie de doua oua, un ardei verde, o rosie, ciuperci, sare si piper. Pune la incins o tigaie unsa cu ulei de masline, apoi adauga ouale batute. Lasa-le trei minute pe foc, dupa care pune legumele taiate marunt. Mai lasa omleta pe foc pentru inca doua minute si este gata. O portie are doar 224 de calorii si este foarte sanatoasa.
Ou in avocado
Pentru un mic-dejun sanatos si consistent, poti pregati oua in avocado. Ai nevoie doar de un avocado taiat in doua, doua oua proaspete, un varf de lingurita de piper si o lingura de ceapa taiata. Daca ai ceapa verde, este cu atat mai bine. Incalzeste cuptorul la 425 de grade. Daca ai impresia ca oul nu va incapea in avocado, poti lua o lingura si sa scobesti cat crezi tu ca este nevoie.
Pune bucatile de avocado in tava si adauga ouale in locul lasat de sambure. Lasa-le la cuptor pentru 15-20 de minute, apoi adauga piperul si ceapa maruntita. O portie din acest mic-dejun contine 449 de calorii.
Sursa

Suc verde de legume

Ai nevoie de 2 maini de frunze de spanac, jumatate de castravete, jumatate de legatura de patrunjel, un sfert de radacina de telina, o mana de frunze de menta, 2 morcovi si zeama de la o lamaie.

Amesteca toate ingredientele in blender si consuma sucul proaspat. Aceasta bautura are efect energizant, putine calorii si este plina de fibre si nutrienti.

Omleta cu legume

Ai nevoie de doua oua, un ardei verde, o rosie, ciuperci, sare si piper. Pune la incins o tigaie unsa cu ulei de masline, apoi adauga ouale batute. Lasa-le trei minute pe foc, dupa care pune legumele taiate marunt.
Mai lasa omleta pe foc pentru inca doua minute si este gata. O portie are doar 224 de calorii si este foarte sanatoasa.

Ou in avocado

Pentru un mic-dejun sanatos si consistent, poti pregati oua in avocado. Ai nevoie doar de un avocado taiat in doua, doua oua proaspete, un varf de lingurita de piper si o lingura de ceapa taiata. Daca ai ceapa verde, este cu atat mai bine. Incalzeste cuptorul la 425 de grade. Daca ai impresia ca oul nu va incapea in avocado, poti lua o lingura si sa scobesti cat crezi tu ca este nevoie. Pune bucatile de avocado in tava si adauga ouale in locul lasat de sambure. Lasa-le la cuptor pentru 15-20 de minute, apoi adauga piperul si ceapa maruntita. O portie din acest mic-dejun contine 449 de calorii.

Sursa

 


Abonează-te pe

Citește și:

Tehnici de machiaj pentru începători

ȘOC în showbiz! Anca Serea a primit un diagnostic grav din partea medicilor

Cu ce asortăm culoarea maro. Idei de ținute frumoase cu diverse nuanțe de maro

Rețete de smoothie ideale la micul dejun pentru o zi plina de energie

DANIEL NICULESCU: Cine este soțul Andreei Tonciu

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Vremea de marti, 21 septembrie 2021, anuntul ANM: vreme calda!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri