Slabeste rapid cu antrenamentul TABATA!


Slabeste rapid cu exercitii simple sub structura protocolului TABATA, adica 20 de secunde lucrezi, 10 secunde ai pauza si executi in total 8 serii.

Cum faci asta? Simplu!

Ti-am pregatit un antrenament complet, structurat pe 2 seturi: Setul CARDIO si setul STRENGTH!

Fiecare set contine doua exercitii pe care le lucrezi alternativ. ( Exemplu: 20 secunde lucrezi geno si urmatoarele 20 de secunde flotari)

Setul CARDIO 1: Up & Down + Burpees (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul STRENGTH 1: Flotari + Ramat cu gantere (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Setul CARDIO 2: Jumping Jack + High knees (8 serii / 20 de sec / 10 secunde pauza / 1 minut pauza intre seturi)

Vezi celelalte seturi de exericitii pe pe blogul lui Armando Lungu, www.armandolungu.ro.

 


Abonează-te pe

Citește și:

Ștefan Stan, tătic pentru prima oară! Artistul este în culmea fericirii

Am aflat răspunsul! Cine crezi că are salariul mai mare, Andreea Esca sau Dan Negru?

Ziua de 1 Decembrie, marcată de o ceremonie fără public

Când se împodobește, de fapt, bradul! Mulți nu știu

COVID-19 România! 1.259 pacienți internați la ATI

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

EXCLUSIV! Andra Volos spune adevărul! Este sau nu GRAVIDĂ? Declaraţii incendiare!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Armando
Parteneri