//DESCOPERĂ// 6 idei de mic dejun consistent


Îți propunem șase idei pentru un mic dejun consistent, care îți va da energia necesară pentru a începe ziua cu zâmbetul pe buze.


In articol:

Idei de mic dejun consistent 

Griș cu lapte 

Turnați laptele într-un vas și adăugați o linguriță de zahăr brun, iar atunci când observați că a început să fiarbă, puteți turna grișul, amestecând continuu.
Când mix-ul ajunge la consistența dorită, dați focul la minim și continuați să amestecați timp de câteva minute. Puteți adăuga fructe proaspete și scorțișoară pentru o aromă mai intensă.

Citeste si: //DESCOPERĂ// 16 mâncăruri rapide și ușor de făcut pentru momentele când ești pe fugă

Terci de ovăz cu nuci

Puneți ovăzul într-un vas cu apă și lăsați amestecul pe foc timp de aproximativ 3 minute. La final, adăugați nuci, scorțișoară și banane pentru a obține un mic dejun consistent, care potolește foamea și menține starea de sațietate până la ora prânzului. Această variantă de mic-dejun este adesea introdusă de nutriționiști în planurile alimentare.

„Sunt obiceiuri care duc la o alimentație nesănătoasă și un aport caloric ridicat încă de la primele ore ale dimineții. Nu mai spun de acumularea unor substanțe, aditivii alimentari. De aceea, ar trebui să ne configurăm tot ce înseamnă micul dejun- nu spune nimeni să nu consumăm cereale, însă putem alege un tip sănătos de cereale sau putem să consumăm alimente care sunt deja stabilite ca sănătoase. Avem opțiunea de iaurt, avem ouăle, avem într-adevăr pâine, care poate să fie albă, dacă e mai puțină ca și cantitate sau poate să fie o pâine integrală, o pâine de secară, sau diverse alte tipuri de pâine, tehnologia de panificație ne ajută în ziua de azi”, spune Simona Carniciu, medic specialist diabet, nutriţie şi boli metabolice.

Citeste si: //CITEȘTE// Cu ce poți mânca ovăzul

Clătite din făină integrală

Bateți două ouă până se transformă în spumă și adăugați o cană cu lapte și o linguriță de ulei de măsline. Amestecați până când obțineți o pastă omogenă. Făina integrală trebuie încorporată treptat și la final, puteți adăuga esență de rom sau de vanilie și scorțișoară pentru mai multă savoare.

Ungeți tigaia cu ulei și rumeniți clătitele. Veți obține un mic dejun sățios, bogat în proteine, care, în combinație cu banane, fructe de pădure și sirop de arțar vă va încânta papilele gustative.

idei de mic dejun

Citeste si: Dieta disociată. Cum funcționează și ce alimente trebuie să mănânci în fiecare zi. Reguli

Biscuiți din ovăz cu semințe de chia și fructe 

Pasați două banane, apoi adăugați semințe de chia și amestecați până obțineți un amestec omogen. Adăugați fulgi de ovăz și zeamă de lămâie, după gust, apoi amestecați. Tapetați o tavă cu hârtie de copt și cu ajutorul unei linguri formați biscuiți rotunzi. Așezați-i în tavă și lăsați-i la cuptor timp de 15 minute, la o temperatură de 180 de grade. Biscuiții se vor servi reci.

Citeste si: //DESCOPERĂ// dieta Oanei Radu. Cum a slăbit Oana Radu 50 de kilograme

Orez brun îndulcit cu miere si stafide

Puneți orezul la fiert și îndulciți-l cu o linguriță de miere. La final, puteți adăuga stafide, scorțișoară sau feliuțe de măr. Pentru un mic dejun la fel de sățios, puteți înlocui orezul cu hrișcă, orz, secară sau ovăz.

„Important e ca micul dejun să fie consumat cu măsură, să nu încercăm să aducem o cantitate foarte mare, o să fie mai greu digerabil și o să ne dea o stare de... să-i spunem lene, pentru că digestia fiind mai lentă, nici starea noastră nu va fi foarte bună. O cantitate mică și variată o să ducă la o stare de spirit bună, o să aducă energie și digestia o să fie bună”, spune Simona Carniciu, medic specialist diabet, nutriţie şi boli metabolice. 

Citeste si: DESCOPERĂ: 4 reţete cu avocado pentru slăbit. Ce beneficii are acest fruct în diete şi nu numai

mic dejun sanatos si hranitor

Brioșe din ou cu brânză și spanac

Aveți nevoie de spanac fiert, tocat mărunt, pentru această variantă de mic dejun. Separat, bateți două ouă cu ulei și iaurt, apoi adăugați sare, praf de copt, făină, spanacul tocat și câteva feliuțe de brânză. Turnați acest amestec în forme pentru brioșe și lăsați-le la cuptor timp de 25 de minute.

Citeste si: //Brioșe delicioase cu afine// Papilele gustative vor fi in extaz


Abonează-te pe

Citește și:

Totul despre Gastric Botox, procedura care te ajută să slăbești prin injectarea cu botox în stomac!

ȘOCANT! Cum făceau amor femeile în URSS 😱😱😱

De ce femeile trăiesc mai mult decât bărbații. Secretul longevității feminine explicat de specialiști

//CITEȘTE// despre un mic tutorial de machiaj smokey eyes în funcție de culoarea ochilor tăi

//DESCOPERĂ// Ce înseamnă când visezi că îți cade un dinte

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

//DESCOPERĂ// Cine este OANA MARICA. Biografie: data nașterii, relații amoroase, carieră

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Cooking
Parteneri