Eşti la menopauză? Iată ce ar trebui să mănânci pentru starea ta de bine


Menopauza este o parte naturală a îmbătrânirii pentru fiecare femeie, dar creşterea în greutate este o etapă pe care majoritatea dintre noi ar dori să o evite. Vestea bună este că poţi face alegeri simple în stilul de viaţă, cum este consumul anumitor alimente sau evitarea altora.

Iată ce ar trebui să mănânci în această perioadă

1. Mânâncă mere pentru aportul de fibre

Un măr conţine peste 4 grame de fibre, precum şi o porţie sănătoasă de potasiu. În plus, toamna inflamaţia se resimte în tot corpul, pentru unelefemeicare se află la menopauză. " Fibra pectină găsită în mere ajută la reducerea trigliceridelor şi ajută sănătatea cardiovasculară", spune medicul McClellan.

2. Evită carbohidraţii

Din cauza declinului în estrogen care apare odată cu vârsta este posibil să fie mai mare după menopauză. Mesele bogate în carbohidraţi şi grăsimi, cum sunt burgerii şi pizza, trebuie evitate.

Aceste alimente conţin zahăr şi grăsimi saturate, care pot contribui la un dezechilibru hormonal, creşterea în greutate şi inflamaţieprin creşterea nivelului de insulina, cortizol şi estrogen.

În schimb, încercă să consumi alimente bogate în proteine, cum sunt legumele crude sau hummusul.

citeste continuarea pe pagina urmatoare >>>

 

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Informatiile zilei

Când trecem la ora de iarnă?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri