Dr. Vera Daghie, specialistul Kfetele.ro în NUTRIŢIE: Cum ne alimentăm sănătos în perioada postului


Suntem in plin Post si multa lume doreste sa resprecte strictetile alimentare.

Iata ce avem de facut:

- Inainte de a tine un astfel de post, primul pas (OBLIGATORIU de altfel) este sa ne facem un set de analize pentru a vedea daca starea de sanatate ne permite;

- Important nu e a manca orice de post, ci s-o facem intr-un mod echilibrat, in deplina concordanta cu cerintele organismului nostru;

- In primul rand trebuie sa ne stabilim un program de masa zilnic, care sa include 3 mese principale si 2 gustari;

Beneficiile consumului de soia

Pentru cei care tolereaza soia si derivatele, iata cateva optiuni sanatoase: tofu, lapte si iaurt din soia, granulele din soia (NU prajite!) fierte pentru salate. Este indicate chiar si o mancarica din aceste granule.

Stiati ca soia are la fel de multe proteine si aceeasi calitate precum carnea? De asemenea, soia contine fier, vitamina B, fibre, acid Omega 3 etc.

Beneficiile cele mai importante ale consumului de soia:

      - scade colesterolul rau (LDL)

      - este anticancerigena

      - scade tensiunea arteriala

      - regleaza nivelul glicemiei (mai ales in cazul celor cu diabet zaharat)

      - creste sitemul imunitar

      - efecte bune asupra tiroidei si in osteoporoza

Contraindicatiile consumului de soia:

      - personane cu alergii alimentare

      - femei insarcinate

      - copii pana in 3 ani

Citeste continuarea pe pagina urmatoare >>>

DISTRIBUIE
acest articol


Lifestyle

HOROSCOP 20 iunie, cu Camelia Pătrășcanu. Gemenii au idei bune, Racii se gândesc la bani

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri