Cum sa slabesti garantat, fara sa te abtii de la vreun fel de mancare. Incearca reteta lui Dr.Oz!


Planul sau este unul simplu si presupune ca sa-ti incepi fiecare zi cu un pahar de apa calca cu zeama de lamaie.

 

Micul dejun
Ai doua variante:
1. Un ou fiert, un iaurt grecesc cu 2% grasime si un fruct.
2. Un smoothie facut din: un iaurt grecesc cu 2% grasime, 1 lingura cu unt de migdale, 1/2 banana, 1 lingura cu seminte de in macinate si gheata/apa daca doresti sa fie mai lichid.
Variante pentru gustari
Zece masline negre/verzi/brune.
Un pumn de nuci (nuci romanesti, migdale, caju, arahide, macadamia, fistic)
Un sfert de cana cu seminte de dovleac sau de floarea-soarelui.
Doua linguri pe zi cu unt de arahide / migdale / caju.
Masa de pranz
Trebuie sa contina de regula 100 de grame de proteine plus o portie de carbohidrati complecsi, sustine specialistul.
Pe langa acestea, specialistul sustine ca poti sa consumi orice cantitate doresti de legume care nu contin amidon (anghinare, sparanghel, sfecla rosie, varza de Bruxelles, broccoli, conopida, varza, telina, castraveti, ridiche, vinete, orice verdeturi, praz, ciuperci, ceapa, ardei, dovleac, vlastari, rosii, zucchini).
Cina
Va contine aceeasi combinatie precum pranzul, proteine plus carbohidrati complecsi si legume fara amidon, insa o cantitate mai mica.
Vezi aici ce ai voie sa mananci.

Micul dejun

Ai doua variante:

1. Un ou fiert, un iaurt grecesc cu 2% grasime si un fruct.

2. Un smoothie facut din: un iaurt grecesc cu 2% grasime, 1 lingura cu unt de migdale, 1/2 banana, 1 lingura cu seminte de in macinate si gheata/apa daca doresti sa fie mai lichid.

Variante pentru gustari

Zece masline negre/verzi/brune.

Un pumn de nuci (nuci romanesti, migdale, caju, arahide, macadamia, fistic)

Un sfert de cana cu seminte de dovleac sau de floarea-soarelui.

Doua linguri pe zi cu unt de arahide / migdale / caju.

Masa de pranz

Trebuie sa contina de regula 100 de grame de proteine plus o portie de carbohidrati complecsi, sustine specialistul.

Pe langa acestea, specialistul sustine ca poti sa consumi orice cantitate doresti de legume care nu contin amidon (anghinare, sparanghel, sfecla rosie, varza de Bruxelles, broccoli, conopida, varza, telina, castraveti, ridiche, vinete, orice verdeturi, praz, ciuperci, ceapa, ardei, dovleac, vlastari, rosii, zucchini).

Cina

Va contine aceeasi combinatie precum pranzul, proteine plus carbohidrati complecsi si legume fara amidon, insa o cantitate mai mica.

Vezi aici ce ai voie sa mananci.

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Divertisment

Andy are iubită acasă!? Aşa arată femeia de care concurentul de la Puterea Dragostei a fost îndrăgostit!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri