Ai probleme cu digestia? Incearca acesta reteta miraculoasa de tonic digestiv cu turmeric


Tractul digestiv contine cea mai mare parte din sistemul nostru imunitar si 90% din serotonina (substanta chimica asociata starii de bine). Acestea sunt doar cateva din multele motive pentru care mentinerea unui tract digestiv sanatos este atat de importanta pentru sanatatea intregului nostru corp.

 

Sfaturi pentru a ajuta la mentinerea corpului si a digestiei
1. Mestecati alimentele
Digestia incepe in gura. Actul de a mesteca nu doar descompune alimentele in particule mai mici pentru a fi inghitite, dar secreta si saliva, acoperind produsele alimentare cu enzime ce incep sa digere grasimile si amidonul chiar din cavitatea bucala.
2. Mancati intr-o starea de liniste, fara stres
Starea de spirit in care va aflati atunci cand manancati poate afecta digestia. Mananca la masa cu cei dragi. Opriti televizorul. Puneti deoparte telefonul.
3. Reduceti bauturile in timpul mesei
Consumarea bauturilor in timp ce mancati va reduce cantitatea de acid gastric necesara pentru digestia corecta a alimentelor si substantelor nutritive. De fapt, se blocheaza procesul digestiv. Puteti bea inghitituri mici de apa la temperatura camerei daca va este sete.
4. Ajutati DIGESTIA prin:
- Mese mici si dese, spre deosebire de mese mai mari de trei ori pe zi
- Reducerea consumului de alcool si de carne rosie
- Reducerea sau eliminarea consumului de stimulente cum ar fi cafeaua si tigarile
- Beti multa apa intre mese
5. Mancati alimente care ajuta digestia, cum ar fi:
- muraturi
- ceapa si usturoi
- ghimbir
- turmeric
- probiotice: kefir, kombucha
Vreti un stimulent digestiv suplimentar? Incercati acest tonic digestiv, un elixir de lamaie, miere, turmeric si apa:
Tonic digestiv
• cana de apa calda (nu clocotita sau prea calda)
• sucul de la o jumatate de lamaie
• 1 lingurita de miere
• 1/4 lingurita de turmeric
Mod de administrare: Se amesteca si se bea zilnic.

Sfaturi pentru a ajuta la mentinerea corpului si a digestiei

1. Mestecati alimentele- digestia incepe in gura. Actul de a mesteca nu doar descompune alimentele in particule mai mici pentru a fi inghitite, dar secreta si saliva, acoperind produsele alimentare cu enzime ce incep sa digere grasimile si amidonul chiar din cavitatea bucala.

2. Mancati intr-o starea de liniste, fara stres- starea de spirit in care va aflati atunci cand manancati poate afecta digestia. Mananca la masa cu cei dragi. Opriti televizorul. Puneti deoparte telefonul.

3. Reduceti bauturile in timpul mesei- consumarea bauturilor in timp ce mancati va reduce cantitatea de acid gastric necesara pentru digestia corecta a alimentelor si substantelor nutritive. De fapt, se blocheaza procesul digestiv. Puteti bea inghitituri mici de apa la temperatura camerei daca va este sete.

4. Ajutati DIGESTIA prin:

- Mese mici si dese, spre deosebire de mese mai mari de trei ori pe zi

- Reducerea consumului de alcool si de carne rosie

- Reducerea sau eliminarea consumului de stimulente cum ar fi cafeaua si tigarile

- Beti multa apa intre mese

5. Mancati alimente care ajuta digestia, cum ar fi: muraturi, ceapa si usturoi, ghimbir, turmeric, probiotice.

Vreti un stimulent digestiv suplimentar? Incercati acest tonic digestiv, un elixir de lamaie, miere, turmeric si apa!

Ingrediente: o cana de apa calda (nu clocotita sau prea calda), sucul de la o jumatate de lamaie, 1 lingurita de miere, 1/4 lingurita de turmeric.

Mod de administrare: Se amesteca si se bea zilnic.

Sursa suntsanatos.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Care este adevăratul nume al frumoasei Bernadett de la ”Puterea Dragostei”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri