NOTEAZĂ: Dieta cu cartofi fierți. Poți slăbi 5 kg în 4 zile


Află ce presupune dieta pe bază de cartofi fierți și care sunt alimentele pe care le poți include într-un astfel de regim.


In articol:

Dieta care are ca ingredient principal cartoful fiert te poate ajuta să scapi de kilograme bune în timp record. Poți să mănânci până la un kilogram de cartofi pe zi, atâta timp cât aceștia sunt distribuiți în mod egal dimineața, la prânz și seara.

„Cartoful are 70% apă și dacă este fiert nu depășește 70-80 calorii, adică cât o felie de pâine. Salata orientală ajuta ca acest cartof să îngrașe și mai puțin. Adică cartoful rece îngrașă mai puțin decât orice alt făinos”, a explicat Mihaela Bilic.

Citeste si: Dieta Keto – cum funcționează și ce alimente sunt permise

Dieta clasică

Dietă cu cartofi fierți – Ziua 1:

Mic dejun: un cartof mediu fiert sau copt şi un pahar de iaurt(200 ml)

*Pont: veți reuși să arătați mult mai slabă dacă eliminați apa din organism, așa că, pe toată perioada regimului, specialiștii vă recomandă să reduceți consumul de sare. Pe cât posibil, ar fi indicat să preparați cartofii fără să adăugați niciun condiment.

Prânz: doi cartofi copţi sau fierți şi un pahar de iaurt Cină: două pahare de iaurt

Citeste si: //IMPORTANT// Cum se mănâncă avocado și ce proprietăți nutritive are

Dietă cu cartofi fierți – Ziua 2:

Mic dejun: un pahar de iaurt

Prânz: doi cartofi copți sau fierți, alături de un pahar de iaurt

Cină: un cartof fiert şi un pahar de iaurt

Citeste si: De ce femeile trăiesc mai mult decât bărbații. Secretul longevității feminine explicat de specialiști

Dietă cu cartofi fierți – Ziua 3:

Mic dejun: un pahar de iaurt

Prânz: un cartof copt sau fiert şi un pahar de iaurt

Cină: un pahar de iaurt

Deși pare un meniu foarte sărac, trebuie să țineți cont de faptul că această legumă este extrem de sățioasă și vă va ajuta să treceți cu bine peste restricțiile impuse de dietă. Regimul pe bază de cartofi vă ajută să scăpați rapid de kilogramele în plus și să descoperiți cartoful într-o altă formă, ca masă principală, nu pe post de garnitură.

Citeste si: Dieta Atkins: în ce constă și ce ai voie să mănânci

Toți cartofii sunt săraci în calorii, ceea ce îi face eficienți în dietă. Deși există mici diferențe în ceea ce privește cantitatea de fibre, zahărul natural și cantitățile de micronutrienți, aceste diferențe nu sunt suficient de semnificative pentru a avea un impact asupra pierderii în greutate”, spune nutriționistul Coufal.

dieta cu cartofi fierti meniu

Citeste si: //DESCOPERĂ// Dieta balerinelor. Ce presupune, ce alimente sunt permise, cum să slăbești sănătos

Idei pentru meniul unei zile în dieta pe bază de cartofi

  • La micul dejun, puteți mânca două felii de pâine prăjită, brânză de vaci(o lingură) și o banană.
  • Între mese, puteți pregăti o supă de cartofi sau o salată de fructe(100 grame).
  • La prânz și cină, puteți prepara 300 de grame de cartofi fierți cu 100 de grame de brânză de vaci, slabă, cu verdeață.
  • Tot pentru cină puteți găti: cartofi cu ton la cuptor, cartofi cu șuncă sau cu pește.

cartofi beneficii

Citeste si: //AM SLĂBIT// Dieta cu iaurt. Slăbește 1 kg pe zi

Cartofii prajiti in ulei de floarea-soarelui si nu numai ar trebui evitati sau scosi total din alimentatia noastra. Acestia, fiind imbibati cu ulei, devin o bomba calorica, daca ii punem in farfurie alaturi de carne, paine, branza, sosuri de maioneza sau ketchup. Astfel, pot ajunge la o valoare calorica de peste 2.000 de kcal. Asta nu inseamna ca nu-i putem manca ocazional la o masa de pranz, daca ii gatim corect. De exemplu, putem opta pentru un cartof fiert condimentat cu ierburi aromatice, fulgi de chili si o  salata  de cruditati sau il putem manca langa legumele preferate.

Putem ingrosa supele-crema cu un cartof sau putem consuma cartofii gatiti la cuptor, in coaja sau taiati rondele, asezonati cu rozmarin, cimbru sau orice alt condiment care ne este pe plac.  Cartofii nu trebuie mancati fierbinti niciodata!

Asadar, locul cartofului este intotdeauna langa salate, legume, niciodata nu ar trebui asociat cu sosuri grele, carne, paine, diverse branzeturi”, spune nutriționistul Nela Pricop.

Citeste si: //DESCOPERĂ\\ 4 reţete cu avocado pentru slăbit. Ce beneficii are acest fruct în diete şi nu numai


Abonează-te pe

Citește și:

Dieta daneza originala: ce sa faceti si ce sa nu faceti

Emma Răducanu are un IUBIT celebru! Detalii picante despre idila lor

//ÎNCEARCĂ// Cură de slăbire cu pepene roșu

//DESCOPERĂ// 6 idei de mic dejun consistent

|| ÎNCEARCĂ || Cura de slăbire cu cireșe. Slăbește 5 kg în 7 zile

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

// RAUL TIȘA // Cine este soțul Alinei Ceușan

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri