Cum să îţi menţii o greutate corporală normală. Lista alimentelor care scad glicemia


Prunele, portocalele, merele, ceapă şi quinoa sunt alimente care ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge. Medicii nutriţionişti afirmă că acestea ajută şi la menţinerea greutăţii corporale.

Un nivel crescut al glicemiei reprezintă un factor ce indică predispoziţia la diabet. Pentru a preveni acest lucru, este indicat adoptarea unui stil de viaţă echilibrat.

O glicemia normală înainte de masă nu trebuie să depăşească 100mg/dl, iar glicemia la două ore după masă nu trebuie să depăşească 140mg/dl. O glicemie între 100 şi 126mg/dl înainte de masă şi între 140 şi 200mg/dl după masă arată o tulburare a metabolismului glucidic care, de obicei, precede diabetul. O glicemie pe nemâncate mai mare de 126mg/dl sau o glicemie mai mare de 200mg/dl oricând în timpul zilei indică instalarea diabetului zaharat.

Nutriţioniştii spun că glicemia este influenţată de cantitatea de glucoză care se află în sânge, această provenind din glucidele sau carbohidraţii ce se găsesc în numeroase alimente de bază, de la pâine, seminţe, orez, cartofi până la fructe, legume, cereale şi paşte făinoase, notează Adevărul.

Din acest motiv este necesară o atenţie sporită în ceea ce priveşte aportul de zaharuri. O modalitate bună pentru a controla nivelul glicemiei şi a preveni oscilaţiilor majore din sânge constă în consumul de alimente care scad glicemia. 

citeste continuarea pe pagina urmatoare >>>

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Care este adevăratul nume al frumoasei Bernadett de la ”Puterea Dragostei”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri