Cine a fost Costel Constantin. „Eu și Mihaela facem în fiecare zi 10 kilometri pe jos.”

costel constantin

Costel Constantin

Află din acest articol cine a fost Costel Constantin, dar și detalii surprinzătoare din viața sa personală și profesională.

România se poate mândri cu actori foarte talentați, printre care și Costel Constantin. Artistul a reprezentat o emblemă în lumea teatrului românesc și un reper pentru tinerii actori. Descoperă în rândurile de mai jos biografia lui Costel Constantin, dar și detalii despre trecerea în neființă a acestuia.

Ce vârstă avea Costel Constantin

Citește și: Cine este Cătălin Bordea. „Mama mea avea 16 ani. Nici n-a vrut să audă de mine, a dorit să avorteze, dar nu s-a întâmplat asta.

costel constantin biografie
Costel Constantin biografie[Sursa foto: Captură KANAL D]

Citește și: Cine este Alex Pițurcă. "Niciodată, în viața mea, nu am vorbit despre viața mea personală"

Costel Constantin s-a născut pe 20 octombrie 1942 la Galați și a decedat pe data de 22 mai 2024. Până la vârsta de 81 de ani, artistul a reușit să clădească o familie frumoasă și o carieră de succes.

În anul 1964, actorul a absolvit Institutul de Artă Teatrală și Cinematografică din București, iar din acel moment s-a bucurat de un parcurs impresionant în carieră, cu multă muncă, devotament și talent.

Cariera lui Costel Constantin

Marele actor a jucat de-a lungul timpului în numeroase piese de teatru și filme, reușind să captiveze publicul atât cu șarmul său, cât și cu talentul. După peste 60 de ani de carieră, în anul 2023, Costel a decis să se retragă din lumina reflectoarelor și să își trăiască bătrânețea liniștit.

Citește și: Informatii despre pulsul normal in functie de varsta- catena.ro

Costel Constantin și soția lui

cine a fost costel constantin
Cine a fost Costel Constantin[Sursa foto: Captură YouTube]

Între maestru și soția sa a existat o mare iubire, de pe urma căreia s-au născut doi copii, Vlad și Tudor. Cei doi erau unul lângă celălalt de peste 50 de ani, iar apropiații spun că Mihaela și Costel erau mai tot timpul văzuți împreună.

Iubirea enormă pe care i-o purta soției l-a făcut pe artist să sufere enorm după ce aceasta s-a stins, în urmă cu doi ani.

„Eram în pat cu ea. A murit în somn. Când a venit salvarea și i-au luat pulsul, medicul mi-a spus că a murit, dar atunci ea s-a mișcat. I-am spus uite, uite, a mișcat, dar medicul mi-a spus: „Domnule Constantin, a murit, este doar un spasm post mortem.”

, a mărturisit actorul.

Povestea dintre Costel și Mihaela este una demnă de filmele de dragoste. Prima lor întâlnire a fost chiar într-un hotel, moment în care actorul s-a îndrăgostit iremediabil de ea. De la acel moment a urmat o poveste de iubire formidabilă.

„Ea lucra la Athénée Palace, la recepție, și pe vremea aia era cu un regizor de radio, Dan Puican.

Iar eu, împreună cu Alexandru Repan și Constantin Diplan, am venit de la televiziune, de unde ne-am luat banii și ne-am zis să mergem la braserie. La masă, o vedem ieșind de la hotel pe Mihaela, care se ducea să își cumpere pișcoturi. „Uite-o pe nevasta lui Puican, zice Diplan. „Ce mișto gagică, eu mă duc la ea!, le-am zis. Și asta am și făcut: „Doamnă, vă rog să-i transmiteți din partea mea salutări domnului Puican, cu care am făcut atâtea piese la radio!, i-am spus.
Ea mi-a mulțumit. Asta a fost prima dată când ne-am văzut.”,
a declarat Costel Constantin.

Citește și: Veste tristă despre Florin Piersic, după ultimele probleme de sănătate! Anunțul a venit în urmă cu puțin timp- kanald.ro

Citește și: Viorel a murit înainte de a-și strânge familia în brațe! Se întorsese în țară și doar 7 km îl despărțeau de cei dragi! Destinul a avut, în schimb, alte planuri cu tânărul de 22 de ani- stirilekanald.ro

Costel Constantin a murit

costel constantin a murit
Costel Constantin a murit[Sursa foto: Captură KANAL D]

La data de 23 mai 2024, vestea că actorul s-a stins din viață a zguduit românii. Cu toate că avea 81 de ani, nu se știa faptul că maestrul să fi avut vreo boală. Cu toate acestea, apropiații spun că singurătatea l-a afectat enorm.

„Eram o echipă formidabilă de prieteni cu care mergeam tot timpul la pescuit. Mergeam dis-de-dimineaţă, înainte de repetiţiile la teatru. Eu eram cel care pregătea momeala, apoi ne urcam în maşină şi plecam la baltă. Echipa era formată din Mircea Albulescu, Marin Moraru şi Amza Pellea. Eu îi dădeam ponturile lui Amza. Am prins un portbagaj întreg de peşte”, povestea actorul Costel Constantin.

La un moment dat, Costel povestea că nu l-a afectat pandemia, fiindcă încerca să rămână pozitiv și datorită faptului că zilnic merge 10 km pe zi alături de soția lui.

„Eu și Mihaela facem în fiecare zi 10 kilometri pe jos de la noi de la Primăria Sectorului 1 până la Parcul Herăstrău pe jos și înapoi pe zi, de 40 de ani. După 10 ani de când ne-am cunoscut, am hotărât să facem și mișcare.”, a mărturisit actorul.

Citește și:

Durerea de cap localizată pe partea stângă: ce poate semnala?

Cine este Cristina Iacob. „Am crescut cu filme și cu casete video.”

Antonia, apariție INCENDIARĂ la plajă! Costumul de baie MINUSCUL a lăsat tot la vedere ...

Decizia luată de autoritățile italiene în privința căutărilor lui Cristian Molnar, tânărul luat de viitură! Au trecut două săptămâni de când a fost înghițit de ape și nimeni nu mai știe nimic de el: „Tensiunea este mare”

Saveta Bogdan, colaborare cu Jador? Cântăreața de muzică populară este deschisă la noi orizonturi

Ce mănâncă Gabriela Cristea la micul dejun? „Este plăcerea mea vinovată. Fără nimic, doar cu pâine și atât. Eu nu am mâncat ceva mai bun la micul dejun.”

VIDEO Irinuca a ajuns în România! Irinel Columbeanu și-a așteptat fiica în aeroport și a îmbrățișat-o timp de minute întregi: „Sunt emoționat”

Fotografia sfâșietoare de la priveghiul Ancăi Molnar. Fiul de 14 ani, îndurerat lângă sicriu