Reteta usoara de guacamole pentru mesele de dupa Sarbatori!

Aceasta reteta usoara este foarte sanatoasa si poate fi consumata oricand, inclusiv la micul dejun.

 

Avocado contine multe grasimi bune printre care acidul oleic - un acid gras mononesaturat pe care il gasim si in uleiul de masline si acesta protejeaza organismul de bolile cardiovasculare.
Avem nevoie de:
⁃ doua avocado bine coapte; (mare atentie aici, trebuie sa alegeti avocado care este moale la atingere, dar totusi nu foarte moale pentru ca acela este stricat. Gasim in diferite magazine "Avocado gata pentru mancat" chiar asa se numeste, acela este mai mult decat perfect).
⁃ doi sau trei catei de usturoi;
⁃ coriandru proaspat;
⁃ jumatate de ceapa rosie sau verde;
⁃ suc de lamaie sau lamaie verde;
⁃ o lingurita de ardei iute sau chilli;
⁃ trei-patru rosii cherry;
⁃ ulei de masline;
⁃ sare si piper.
Mod de preparare:
In caz ca nu ati gasit avocado copt putem sa il pastram pe un fund de lemn timp de o saptamana si se va coace sau daca dorim accelerarea coacerii putem sa punem avocado intr-o punga inchisa ermetic impreuna cu o banana si, in 2-3 zile, va fi perfecta pentru reteta noastra.
Taiem avocado in doua, scoatem samburii, scoatem miezul cu o lingura si il pisam intr-un castron cu ustensila cu care pasam piureul de cartofi, il vom da prin blender (doar daca doriti o pasta fina, dar nu e foare gustoasa, va spun din experienta). Taiem ceapa marunt, marunt, rosiile la fel, usturoiul il vom da prin razatoarea mica sau il zdrobim cu presa de usturoi, ardeiul iute il taiem si mai marunt, coriandrul il tocam fin si adaugam in castronul cu avocado fiecare ingredient urmat de zeama de lamaie, ulei de masline, sare si piper. Amestecam bine, punem folie alimentara si o dam la rece pentru o ora pentru a se combina aromele.
Salata de Guacamole o putem servi cu felii de paine taiate subtire si prajite la cuptor cu ulei de masline si mirodenii. (Paine neagra, bagheta frantuzeasca, paine cu seminte, ciabatta etc.)
Sursa

Avocado contine multe grasimi bune printre care acidul oleic - un acid gras mononesaturat pe care il gasim si in uleiul de masline si acesta protejeaza organismul de bolile cardiovasculare.

Avem nevoie de:

⁃ doua avocado bine coapte; (mare atentie aici, trebuie sa alegeti avocado care este moale la atingere, dar totusi nu foarte moale pentru ca acela este stricat. Gasim in diferite magazine "Avocado gata pentru mancat" chiar asa se numeste, acela este mai mult decat perfect).
⁃ doi sau trei catei de usturoi;

Cea mai usoara reteta de risotto cu creveti decorticati!

⁃ coriandru proaspat;
⁃ jumatate de ceapa rosie sau verde;
⁃ suc de lamaie sau lamaie verde;
⁃ o lingurita de ardei iute sau chilli;
⁃ trei-patru rosii cherry;
⁃ ulei de masline;
⁃ sare si piper.

Mod de preparare:

In caz ca nu ati gasit avocado copt putem sa il pastram pe un fund de lemn timp de o saptamana si se va coace sau daca dorim accelerarea coacerii putem sa punem avocado intr-o punga inchisa ermetic impreuna cu o banana si, in 2-3 zile, va fi perfecta pentru reteta noastra.

Asa faci cea mai buna salata orientala! Asta e secretul care ii da gust!

Taiem avocado in doua, scoatem samburii, scoatem miezul cu o lingura si il pisam intr-un castron cu ustensila cu care pasam piureul de cartofi, il vom da prin blender (doar daca doriti o pasta fina, dar nu e foare gustoasa, va spun din experienta). Taiem ceapa marunt, marunt, rosiile la fel, usturoiul il vom da prin razatoarea mica sau il zdrobim cu presa de usturoi, ardeiul iute il taiem si mai marunt, coriandrul il tocam fin si adaugam in castronul cu avocado fiecare ingredient urmat de zeama de lamaie, ulei de masline, sare si piper. Amestecam bine, punem folie alimentara si o dam la rece pentru o ora pentru a se combina aromele.

Salata de Guacamole o putem servi cu felii de paine taiate subtire si prajite la cuptor cu ulei de masline si mirodenii. (Paine neagra, bagheta frantuzeasca, paine cu seminte, ciabatta etc.)

Sursa

viewscnt

Pentru tine

Parteneri