Vrei sa slabesti? Astea sunt alimentele care te satura - Uite cand sa le mananci


Daca vrei sa slabesti, e timpul sa schimbi alimentatia si sa alegi produse care iti ofera o senzatie de satietate mai buna decat ce mananci acum.

 

1.Sursele de proteine. Ouale, iaurtul, branzeturile slabe si pestele sunt ideale pentru a fi consumate in prima parte a zilei. Un mic dejun proteic te va ajuta sa rezisti provocarilor din prima parte a zilei. Si un pranz din care nu lipsesc combinatiile de proteine animale cu legume proaspete mentine senzatia de satietate. Proteinele pot fi o gustare inspirata, iar boabele de soia sunt mai mult decat indicate.
2.Cerealele integrale. Poti alterna mesele proteice de dimineata cu cele bazate pe cereale integrale. De exemplu, fulgii de ovaz te ajuta sa te simti satul pentru 4 ore. Poti opta si pentru painea integrala, pentru ca reprezinta o concentratie de fibre si carbohidrati care te satura mult mai repede decat paine alba.
3. Migdalele. Sunt perfecte ca gustare si pentru un plus de gust, le poti consuma usor coapte. Contin grasimi sanatoase care mentin senzatia de satietate, fara sa te ingrase, daca mananci doar cateva pe zi.
4. Leguminoasele. Sunt ieftine, bogate in proteine si pot fi oricand baza unei salate satioase. Doua, trei sute grame de fasole, linte sau de naut, fierte si combinate cu legume proaspete, condimente si zeama de lamaie te vor face sa apreciezi la maximum valoarea vegetalelor care satura si nu ingrasa.
Sursa

1.Sursele de proteine. Ouale, iaurtul, branzeturile slabe si pestele sunt ideale pentru a fi consumate in prima parte a zilei. Un mic dejun proteic te va ajuta sa rezisti provocarilor din prima parte a zilei. Si un pranz din care nu lipsesc combinatiile de proteine animale cu legume proaspete mentine senzatia de satietate. Proteinele pot fi o gustare inspirata, iar boabele de soia sunt mai mult decat indicate.

2.Cerealele integrale. Poti alterna mesele proteice de dimineata cu cele bazate pe cereale integrale. De exemplu, fulgii de ovaz te ajuta sa te simti satul pentru 4 ore. Poti opta si pentru painea integrala, pentru ca reprezinta o concentratie de fibre si carbohidrati care te satura mult mai repede decat paine alba.

3. Migdalele. Sunt perfecte ca gustare si pentru un plus de gust, le poti consuma usor coapte. Contin grasimi sanatoase care mentin senzatia de satietate, fara sa te ingrase, daca mananci doar cateva pe zi.

4. Leguminoasele. Sunt ieftine, bogate in proteine si pot fi oricand baza unei salate satioase. Doua, trei sute grame de fasole, linte sau de naut, fierte si combinate cu legume proaspete, condimente si zeama de lamaie te vor face sa apreciezi la maximum valoarea vegetalelor care satura si nu ingrasa.

Sursa

 


Citește și:

Guvernul introduce noi restricții? Executivul poate opri traficul pe timpul nopții!

A murit! Gabriela Cristea este devastată! ”A făcut pancreatită...”

Moșii de Toamnă 2020: cea mai puternică rugăciune pe care trebuie să o rostești de Sâmbăta Morților

Moșii de Toamnă 2020. Ce tradiții trebuie să respecți în Sâmbăta Morților?

Horoscop zilnic sâmbătă, 31 octombrie 2020. Află ce zodie are probleme cu stima de sine!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

ANM a făcut anunțul neașteptat: Cod galben de ninsori și viscol.

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri