Strategiile pe care nutrionistii le urmeaza pentru a combate supraalimentarea! Tine cont de sfaturile expertilor


Crezi ca nutritionistii nu simt niciodata nevoia de a da iama in punga cu chipsuri sau sa isi innece amarul intr-o cutie cu inghetata? Te inseli! Insa spre deosebire de alte persoane acestia cunosc si cateva trucuri care ii ajuta sa faca fata acestor pofte.

 

Cunoaste forta pe care o detii. Stiind ca poti sa mananci mai mult insa alegi sa iti asculti corpul este o dovada de putere.
Ia-o incet. Pune furculita jos atunci cand mesteci mancarea si savureaza gustul alimentelor. Cand mancam ceva cu pofta, de cele mai multe ori nu simtim gustul preparatului respectiv. Te vei bucura mai mult de el daca nu te grabesti sa-l mananci.
Gandeste-te ca foamea poate avea mai multe etape. Gandeste-te la o scala si incadreaza foamea pe care o simti la un anumit nivel. Mananca doar cand ajungi la nivelele 4-6.
Gandeste-te constant la obiectivul tau. Daca ai mereu in gand faptul ca vrei sa duci o viata sanatoasa, te va ajuta sa nu te abati de la drum.
Alege variantele mici. Farfurie mica, furculita mica, opteaza pentru portii mici de mancare pentru a nu te supraalimenta.
Hidrateaza-te. De multe ori foamea este confundata cu setea, de aceea daca simti ca iti este foame, bea un pahar cu apa.
Fa pauze. Mananca, bea putina apa si asteapta apoi 10 minute. Dupa acest timp, se instaleaza senzatia de satietate iar poftele dispar.
Consuma alimente c valoare mare nutritionala. Din aceasta categorie fac parte legumele si fructele.
Sursa www.womenshealthmag.com

Cunoaste forta pe care o detii. Stiind ca poti sa mananci mai mult insa alegi sa iti asculti corpul este o dovada de putere.

Ia-o incet. Pune furculita jos atunci cand mesteci mancarea si savureaza gustul alimentelor. Cand mancam ceva cu pofta, de cele mai multe ori nu simtim gustul preparatului respectiv. Te vei bucura mai mult de el daca nu te grabesti sa-l mananci.

Gandeste-te ca foamea poate avea mai multe etape. Gandeste-te la o scala si incadreaza foamea pe care o simti la un anumit nivel. Mananca doar cand ajungi la nivelele 4-6.

Gandeste-te constant la obiectivul tau. Daca ai mereu in gand faptul ca vrei sa duci o viata sanatoasa, te va ajuta sa nu te abati de la drum.

Alege variantele mici. Farfurie mica, furculita mica, opteaza pentru portii mici de mancare pentru a nu te supraalimenta.

Hidrateaza-te. De multe ori foamea este confundata cu setea, de aceea daca simti ca iti este foame, bea un pahar cu apa.

Fa pauze. Mananca, bea putina apa si asteapta apoi 10 minute. Dupa acest timp, se instaleaza senzatia de satietate iar poftele dispar.

Consuma alimente cu valoare mare nutritionala. Din aceasta categorie fac parte legumele si fructele.

Sursa www.womenshealthmag.com

 


Abonează-te pe

Citește și:

Pacienții COVID, tratați pe holuri la Institutul "Matei Balș" din București!

Tragedie la Casa Regală! Meghan Markle a pierdut copilul

Bianca de la "Puterea Dragostei", în doliu! Pe cine a pierdut fosta concurentă?!

Sfatul zilei de astăzi, joi 26 noiembrie 2020. Peștii își deschid inima

Profesorul Alexandru Rafila solicită redeschiderea școlilor pentru clasele primare: „Nu putem ține un copil în fața unui ecran”

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic joi, 26 noiembrie 2020. Nativii zodiei Balanță sunt într-o etapă foarte bună a vieții lor!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri