Sfaturi despre alimentatia in timpul iernii! Uite de ce sa tii cont!


Indiferent daca ati tinut post sau nu, organismul nostru are nevoie in aceasta perioada de alimente bogate in elemente nutritive care sa-l ajute sa se adapteze temperaturilor scazute.

 

"1. NU RENUNT LA GRASIMI
Grasimile au un rol termo-izolator si ajuta organismul sa-si mentina temperatura la nivelul corect si sa nu piarda energie. Fructele oleaginoase, precum nucile, alunele, fisticul, semintele de canepa dar si sursele animale de grasimi sanatoase, somonul, heringul, macroul sunt alimente pe care trebuie sa le consum constant in aceasta perioada
In principiu, grasimile ar trebui sa constituie un procent de 30% din alimentatia zilnica de iarna, in raport cu 50% carbohidrati si 20% proteine.
2. CONSUM PROTEINE DE ORIGINE ANIMALA precum carnea de porc
(curatata de grasime, de preferat porcul de curte din rase romanesti), peste gras si proteine vegetale din naut, mazare, linte, hrisca, fasole. Evit branzeturile pentru ca se digera greu si prefer legumele in locul fructelor. Am grija la cantitati deoarece metabolismul este incetinit iarna si poti lua usor cateva kilograme in plus.
3. BEAU ZILNIC UN SMOOTHIE DIN SFECLA SI POLEN PENTRU SUSTINEREA SISTEMULUI IMUNITAR SI PENTRU UN PLUS DE ENERGIE.", scrie Carmen Bruma pe site-ul sau.

"1. NU RENUNT LA GRASIMI

Grasimile au un rol termo-izolator si ajuta organismul sa-si mentina temperatura la nivelul corect si sa nu piarda energie. Fructele oleaginoase, precum nucile, alunele, fisticul, semintele de canepa dar si sursele animale de grasimi sanatoase, somonul, heringul, macroul sunt alimente pe care trebuie sa le consum constant in aceasta perioada

In principiu, grasimile ar trebui sa constituie un procent de 30% din alimentatia zilnica de iarna, in raport cu 50% carbohidrati si 20% proteine.

2. CONSUM PROTEINE DE ORIGINE ANIMALA precum carnea de porc

(curatata de grasime, de preferat porcul de curte din rase romanesti), peste gras si proteine vegetale din naut, mazare, linte, hrisca, fasole. Evit branzeturile pentru ca se digera greu si prefer legumele in locul fructelor. Am grija la cantitati deoarece metabolismul este incetinit iarna si poti lua usor cateva kilograme in plus.

3. BEAU ZILNIC UN SMOOTHIE DIN SFECLA SI POLEN PENTRU SUSTINEREA SISTEMULUI IMUNITAR SI PENTRU UN PLUS DE ENERGIE.", scrie Carmen Bruma pe site-ul sau.

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Incredibil, în ce stare se afla Emi Pian cu puţin timp înainte să moară! Ce a postat pe facebook?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri