Semne care iti spun ca esti workaholica! Iata ce trebuie sa faci ca sa iti revii!


Candva, programul de lucru 09:00 - 17:00 era absolut normal si era considerat standardul in orice domeniu.

 

In zilele noastre, nimeni nu mai are timp de nimic iar ideea de opt ore de lucru pe zi a disparut. Se pare ca aproape 10% dintre persoanele care lucreaza au probleme de sanatate din cauza jobului.
Pentru a afla daca si tu este wokaholica, intreba-te cu cate dintre frazele de mai jos te identifici.
1. Te gandesti cum poti sa iti faci mai mult timp pentru a munci.
2. Petreci mult mai mult timp la birou decat ti-ai propus initial.
3. Lucrezi pentru a reduce sentimente de vina, anxietate, neajutorare si depresie.
4. Ti s-a spus de mai multe ori sa o lasi mai usor cu munca, insa nu ai ascultat.
5. Devii stresata daca ti se interzice sa muncesti.
6. Deprioritizezi hobby-urile, activitatile placute si sportul din cazua jobului.
7. Muncesti atat de mult incat iti influenteaza sanatatea in mod negativ.
Daca ai raspuns de prea multe ori cu "deseori" sau "mereu" la cel putin patru intrebari, ai putea sa fii workaholica.
Solutia pentru a scapa de aceasta problema nu este sa incetezi sa muncesti, ci sa iti setezi prioritati si limite. Iata ce poti face.
1. Dezvolta-te in afara jobului - Alege trei valori pe care vrei sa le dezvolti la tine, indiferent ca sunt relationale sau personale, si concentreaza-te pe ele atunci cand nu esti la birou.
2. Seteaza limite - Oamenii te respecta mai mult atunci cand tu iti respecti propriul timp. Spune-le cand poti fi contactata si cum pot face acest lucru.
3. Gandeste-te mai mult la relaxare - Ia o pauza de 5 minute pentru a medita la birou sau seteaza alarma cu 20 de minute mai devreme pentru o plimbare matinala.
Sursa: prevention.com

In zilele noastre, nimeni nu mai are timp de nimic iar ideea de opt ore de lucru pe zi a disparut. Se pare ca aproape 10% dintre persoanele care lucreaza au probleme de sanatate din cauza jobului.

Pentru a afla daca si tu este wokaholica, intreba-te cu cate dintre frazele de mai jos te identifici.

1. Te gandesti cum poti sa iti faci mai mult timp pentru a munci.

2. Petreci mult mai mult timp la birou decat ti-ai propus initial.

3. Lucrezi pentru a reduce sentimente de vina, anxietate, neajutorare si depresie.

4. Ti s-a spus de mai multe ori sa o lasi mai usor cu munca, insa nu ai ascultat.

5. Devii stresata daca ti se interzice sa muncesti.

6. Deprioritizezi hobby-urile, activitatile placute si sportul din cazua jobului.

7. Muncesti atat de mult incat iti influenteaza sanatatea in mod negativ.

Daca ai raspuns de prea multe ori cu "deseori" sau "mereu" la cel putin patru intrebari, ai putea sa fii workaholica. 

Solutia pentru a scapa de aceasta problema nu este sa incetezi sa muncesti, ci sa iti setezi prioritati si limite. Iata ce poti face.

1. Dezvolta-te in afara jobului - Alege trei valori pe care vrei sa le dezvolti la tine, indiferent ca sunt relationale sau personale, si concentreaza-te pe ele atunci cand nu esti la birou.

2. Seteaza limite - Oamenii te respecta mai mult atunci cand tu iti respecti propriul timp. Spune-le cand poti fi contactata si cum pot face acest lucru.

3. Gandeste-te mai mult la relaxare - Ia o pauza de 5 minute pentru a medita la birou sau seteaza alarma cu 20 de minute mai devreme pentru o plimbare matinala. 

Sursa: prevention.com

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Ligi a fost eliminată din casa Puterea Dragostei. Concurenta și-a luat rămas bun cu ochii în lacrimi

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri