Roxana Vancea te invata ce si cand sa mananci inainte de a merge la sala


Instructorul de fitness, Roxana Vancea iti spune cand si ce anume este indicat sa mananci inainte de antrenamentele sustinute la sala.

Roxana Vancea a devenit de cativa ani instructor de fitness, iar prin mainile sale au ajuns sa treaca mai multe vedete si persoane publice din Romania. Ea a castigat increderea generala dupa ce a slabit enorm si si-a slefuit corpul, la sala, in timpul antrenamenelor pe care le facea asistata de un instructor nemilos.

Putini sunt insa cei care stiu ca fosta asistenta tv a absolvit Facultatea de Educatie Fizica si Sport si are cunostinte solide de nutritie. Tocmai de aceea, la finalul antrenamentelor de fitness elevii sai primesc recomandari si sfatuiri despre alimentatia corespunzatoare si regimul hipocaloric.

Astazi, Roxana Vancea te invata ce sa mananci inainte si dupa antrenament.

Cand mergem la sala cu cat timp inainte aveam voie sa mancam?

Ultima masa trebuie sa fie cu o ora si jumatate inainte de sala.

Ce este indicat a se consuma?

Carne cu legume sau carne cu o salata langa. Carnea trebuie sa fie alba de peste, pui sau curcan, iar legumele preparate la abur sau la gratar.

Dupa antrenament la ce distanta poate sa fie servita o gustare, cina sau masa de pranz?

Cel putin o ora si jumatate, de preferat doua.

Avem voie dulciuri dupa sala?

Nu! Dulciurile sunt otrava dupa antrenament. Otrava pentru organism. Nu, nici miere nu se poate consuma. Mierea este zahar, iar daca mananci miere dupa efort tu trimiti zaharul ala direct in sange! Daca vrei sa te ingrasi atunci e perfect…poti sa mananci dulciuri/ miere dupa ce faci efort. Depinde pentru ce mergi la sala.

Fructele sunt premise dupa antrenament?

Fructele sunt indicate a fi consumate in prima parte a zilei, niciodata seara. Daca faci sport la prima ora, poti manca fructe dupa o ora si jumatate, dar doar in prima parte a zilei.

Cand avem voie sa mancam dupa ce am facut sport si efort sustinut? La ce distanta?

Dupa sala nu se mananca nimic 1 ora, 1 ora si jumatate. Acest interval de timp trece foarte repede pentru ca tu trebuie sa te hidratezi si atunci consume multa apa si senzatia de foame se diminueaza. Dupa acest interval se poate consuma o salata cu carne sau orice alta sursa de proteina cu fibre. 


Clipul zilei pe KANALD.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Informatiile zilei

Poluare excesivă în București. Ard bazinele de acumulare din fosta fermă de porci

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri