Provocarea PLANK: 28 de zile si 1 exercitiu pentru un corp remodelat. Ai curaj?


Provocarea PLANK: 28 de zile si 1 exercitiu pentru un corp remodelat. Ai curaj?

Acceptă şi tu provocarea pe care au adoptat-o mii de oameni din toată lumea şi fă mai multă mişcare pentru a avea un corp într-o formă de zile mari.

Antrenează-te începând de astăzi pentru a-ţi remodela corpul cu ajutorul unui singur exerciţiu, doar 4 minute, în 28 de zile. La final vei vedea rezultatele.

Fie că îl numeşti "planşa", "scândurica" sau "scândura", exerciţiul de tip plank face parte din categoria exerciţiilor pentru un abdomen plat.

Plank-ul este unul dintre cele mai eficiente exerciţii pentru a întări partea centrală (trunchiul) a corpului. Începătorii adeseori cred că acest exerciţiu este simplu, aşa că uneori sar peste el.

Exerciţiul plank va topi mai multe depozite de grăsime decât abdomenele clasice şi îţi va întări musculatura internă şi externă, fie că este vorba de muşchii spatelui sau de muşchii trunchiului. De asemenea, executat corect, exerciţiul plank îţi va întări în acelaşi timp muşchii fesieri, braţele şi picioarele.

Mişcarea plank este, de fapt, o rămăşiţă a poziţiei de flotare, aşa că muşchii vor lucra într-un mod similar ca la flotări, iar în acest timp musculatura va deveni mai puternică.

Provocarea exerciţiului plank este concepută pentru a fi finalizată în patru săptămâni, crescând gradual timpul petrecut menţinând poziţia de "scândură" pe măsură ce trec zilele.

Primul pas este să menţii poziţia de plank timp de 20 de secunde, iar scopul final este să obţii un interval de 4 minute, fără pauză, în care să menţii poziţia de "scândură". În stadiul final, corpul tău va fi pregătit să accepte provocări mai mari şi mai solicitante, iar masa ta musculară va fi bine definită şi tonifiată.

Poziţia corectă pentru a practica acest exerciţiu este foarte importantă. Atunci când faci un plank, când te ridici pe coate şi te sprijini pe degetele de la picioare, este esenţial ca partea superioară a corpului să fie într-o linie dreaptă, perfectă.

Respiri adânc şi simţi cum lucrează muşchii tăi abdominali. Tu înveţi să îţi controlezi corpul pentru a rămâne în poziţia corectă, iar gâtul şi capul sunt o extensie sau alungire a spatelui tău.

Distribuie greutatea pe coate şi pe picioarele tale, astfel încât să îţi întăreşti muşchii fesieri, pe lângă faptul că îţi dezvolţi echilibrul.

După ce ai învăţat poziţia corectă de plank şi o poţi menţine, tot ce trebuie să faci este să duci până la capăt provocarea aceasta de 28 de zile.

 

 


Abonează-te pe

Citește și:

Horoscopul Mistic: Ce culoare are aura zodiei tale

Scandal monstru! Sebastian Dobrincu, de la PRO TV, și-a înșelat iubita cu o cântăreață celebră!

Mărturia băiețelului de 3 ani care a supraviețuit în pădure. Spune că l-a protejat un urs

Ești însărcinată sau de abia ai născut? Analizele și serviciile medicale de care beneficiezi GRATUIT

Premiile Oscar: Parintii cer retragerea filmului despre uciderea baietelului lor de 2 ani

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Iulia Vântur și Salman Khan lansează un nou proiect împreună! Ce anunț a făcut frumoasa prezentatoare TV: „O poveste de dragoste vine”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri