Poti sa slabesti sanatos. Alege alimentele care ajuta cel mai mult la pierderea kilogramelor


Este cunoscut faptul ca avand o greutate normala, putem avea si o stare de sanatate buna.

Persoanele supraponderale pot dezvolta boli grave cum ar fi obezitatea, boli de inima, hipertensiune arteriala, diabet zaharat (tip 2), probleme respiratorii si anumite tipuri de cancer.
Uite ce alimente  este bine sa nu lipseasca din dieta noastra zilnica.

Fulgi de ovaz (cereal integrale) – mentin nivelul de insulina scazut. Incepe dimineata cu un castron de fulgi de ovaz, este bogat in grasimi solubile, ajuta la scaderea colesterolului reducand astfel riscul de complicatii cardiace.

Albus de ou – este bogat in proteine si poate fi un substitut pentru carne. Ouale sunt bogate in BCAA, o componenta care ajuta la dezvoltarea musculara.

Iaurt degresat – plin de proteine si calciu, face minuni in dietele de pierdere in greutate. Este bun si pentru sistemul digestiv.

Migdale – desi pot fi bogate in calorii, contin acizi grasi esentiali care stimuleaza metabolismul organismului

Edamame – aceste boabe contin aproximativ 8,5 grame proteine, fier, zinc si magneziu minerale care imbunatatesc metabolismul.

Sparanghel –este  bun fiert, la gratar sau tocat in salate, este bogat in nutrienti care stimuleaza nivelul de metabolism.

Ceai verde sau cafea - atat ceaiul cat si cafeaua  accelereaza  ritmul cardiac si prin urmare  stimuleaza metabolismului

Brocoli – bogat in vitamina C, calciu si vitamine care lucreaza impreuna pentru a arde caloriile din corp mult mai rapid si eficient.

Avocado - este plin de substante nutritive care contin aminoacizi esentiali si acizi grasi de care inima ta are nevoie pentru a functiona corect.

Lactate degresate – au un continut caloric scazut. Mananca branza degresata cu salata verde si rosii.

Legume – cea mai mare sursa de alimente cu continut scazut de calorii. Contin potasiu care stimuleaza procesul de ardere al grasimilor din corp si pierderea in greutate prin mentinerea organismului hidratat. Aminteste-ti ca in cazul in care celulele nu sunt hidratate suficient, metabolismul tau va incetini.  

Peste – Somon, macrou si ton sunt foarte bogati  in acizi grasi omega-3 si s-a dovedit ca stimuleaza metabolismul cu pana la 400 de calorii pe zi, in cazul in care mananci de 3-5 ori pe saptamana.

Branza de vaci – este o gustare bogata  in cazeina si proteine. Proteinele din zerul branzei de vaci sunt foarte bune la arderea tesutului adipos din organism, in timp ce cazeina incetineste digestia proteinelor si acest lucru tine corpul intr-un stadiu anabolic peste noapte.

Carne de pui – este unul dintre alimentele cele mai versatile pentru salate.

Fructe – sunt bogate in vitamina C care ajuta la arderea grasimilor din corp.

Carne de vita – aproximativ 100 de grame de carne de vita contin 30 de grame de proteine de inalta calitate si sunt o sursa puternica de creatina, care s-a dovedit ca stimuleaza sanatatea cardiovasculara si ajuta in cresterea masei musculare.

Usturoi - bogat in grasimi si carbohidrati, usturoiul sprijina metabolismul la reglarea zaharului din sange.

Ulei de masline – ajuta la arderea caloriilor, incetineste productia de insulin, crescand astfel metabolismul

Sursa : www.health.com


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Ela Crăciun, la urgență cu fiica ei pe timp de pandemie! "Dureri foarte mari"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri