Nu te-ai fi asteptat la asa ceva! Exista o legatura intre consumul de ciocolata si castigarea unui premiu Nobel!

Nu te-ai fi asteptat la asa ceva! Exista o legatura intre consumul de ciocolata si castigarea unui premiu Nobel!
Nu te-ai fi asteptat la asa ceva! Exista o legatura intre consumul de ciocolata si castigarea unui premiu Nobel!

Zilele trecute a inceput sa circule pe Twitter un grafic care coreleaza consumul de ciocolata dintr-o tara cu numarul de premii Nobel castigate in tara respectiva.

 

Desi la inceput a parut o gluma, se pare ca graficul este cat se poate de real, iar studiul a fost publicat in New England Journal of Medicine, scris de Franz H. Messerli. Iata ce spune:
"Din moment ce consumul de ciocolata ar putea, ipotetic vorbind, imbunatati functiile cognitive ale unei populatii si nu doar ale unui individ, m-am gandit sa cercetez daca exista vreo legatura intre gradul de consum de ciocolata dintr-o tara si functia congnitiva a populatiei din tara respectiva.
Ceea ce am observat a fost o legatura uimitoare intre consumul mediu de ciocolata din tara respectiva si numarul de laureati ai premiului Nobel de acolo. Bineinteles, o corelatia dintre X si Y nu dovedeste o cauzalitate, insa indica faptul ca fie X il influenteaza pe Y, fie Y il influenteaza pe X, fie ambii sunt influentati de un alt mecanism."
Sursa: Businessinsider

Desi la inceput a parut o gluma, se pare ca graficul este cat se poate de real, iar studiul a fost publicat in New

England Journal of Medicine, scris de Franz H. Messerli. Iata ce spune:

" Din moment ce consumul de ciocolata ar putea, ipotetic vorbind, imbunatati functiile cognitive ale unei populatii si nu doar ale unui individ, m-am gandit sa cercetez daca exista vreo legatura intre gradul de consum de ciocolata dintr-o tara si functia congnitiva a populatiei din tara respectiva.

Ceea ce am observat a fost o legatura uimitoare intre consumul mediu de ciocolata din tara respectiva si numarul de laureati ai premiului Nobel de acolo.
Bineinteles, o corelatia dintre X si Y nu dovedeste o cauzalitate, insa indica faptul ca fie X il influenteaza pe Y, fie Y il influenteaza pe X, fie ambii sunt influentati de un alt mecanism
."

Sursa: Businessinsider

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Unde a început pasiunea lui chef Richard Abou Zaki pentru bucătărie? Cunoscutul bucătar a vorbit despre traumele copilăriei sale: „Cu mucegai pe pereți...”

Gestul lui Cristian Mungiu, la Cannes! Care este explicația

Răsturnare de situație în cazul crimei din Bihor! Tatăl Alisiei a făcut publice ultimele mesaje ale adolescentei ucise: „Nu mă lasă în pace”

Ionela Narcisa și-a pus capăt zilelor... iar MOTIVUL E MAI DUREROS DECÂT PARE. Nu se confrunta doar cu depresia postnatală. Ar fi fost înșelată, iar soțul amantei a încercat să se împuște: "Mare păcat! I-am aflat povestea. Să spun..."

Bunicul Andreei Micu, adolescenta care și-a pierdut viața după ce a suferit un AVC, este răpus de tristețe! Bărbatul își strigă durerea în mediul online

Daniela tună și fulgeră după ce află că Diana i-ar face ochi dulci lui Valentin: „E grav!”. Aflați ce afirmații a făcut concurenta în ediția din „Casa iubirii” de marți, 26 mai, de la orele 10:00 și 16:30, la Kanal D

Nicușor Dan a semnat demisia...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro