Nu reusesti sa slabesti? Acestea sunt cele mai comune greseli pe care le faci!


Invata sa eviti aceste lucruri si vei incepe sa slabesti si sa iti atingi obiectivele de slabire.

 

Chiar daca ai inceput sa mergi la sala si alegi o alimentatie mai sanatoasa, nu pierzi in greutate asa cum ti-ai dori. Iata ce greseli poti face.
1. Mananci prea multe alimente sanatoase. Nucile, avocado, pastele integrale, uleiul de masline si ciocolata neagra sunt excelente pentru sanatatea, insa bogate in calorii.
2. Sari peste micul dejun. Aminteste-ti ca persoanele care iau micul dejun in mod regulat pierd mai multa greutate. In plus, trebuie sa introduci si proteine pentru o senzatie de satietate.
3. Nu iti controlezi portiile. Continua sa ai un cantar de bucatarie aproape si sa mananci atat cat trebuie.
4. Mananci in picioare - Pentru ca te concentrezi asupra altor activitati, mananci fara sa te gandesti la ceea ce mananci. De aceea, ai putea ingera mai multe alimente.
5. Nu dormi cat trebuie - Ai nevoie de energie in plus pentru sport iar daca nu dormi cat trebuie, ai sanse sa nu iti tii apetitul sub control.
6. Uiti sa mananci legume - Alege intre cinci si sapte portii de fructe si legume pe zi pentru a slabi cat trebuie.
7. Faci sport pe stomacul gol - Atunci cand faci acest lucru, cercetarile arata ca arzi calorii din muschi, nu din grasime.
8.Nu mananci indeajuns de mult - Te infometezi pentru a manca mai putine calorii, insa reusesti doar sa iti dai organismul peste cap.

Chiar daca ai inceput sa mergi la sala si alegi o alimentatie mai sanatoasa, nu pierzi in greutate asa cum ti-ai dori. Iata ce greseli poti face.

1. Mananci prea multe alimente sanatoase. Nucile, avocado, pastele integrale, uleiul de masline si ciocolata neagra sunt excelente pentru sanatatea, insa bogate in calorii.

2. Sari peste micul dejun. Aminteste-ti ca persoanele care iau micul dejun in mod regulat pierd mai multa greutate. In plus, trebuie sa introduci si proteine pentru o senzatie de satietate.

3. Nu iti controlezi portiile. Continua sa ai un cantar de bucatarie aproape si sa mananci atat cat trebuie.

4. Mananci in picioare - Pentru ca te concentrezi asupra altor activitati, mananci fara sa te gandesti la ceea ce mananci. De aceea, ai putea ingera mai multe alimente.

5. Nu dormi cat trebuie
- Ai nevoie de energie in plus pentru sport iar daca nu dormi cat trebuie, ai sanse sa nu iti tii apetitul sub control.

6. Uiti sa mananci legume - Alege intre cinci si sapte portii de fructe si legume pe zi pentru a slabi cat trebuie.

7. Faci sport pe stomacul gol - Atunci cand faci acest lucru, cercetarile arata ca arzi calorii din muschi, nu din grasime.

8.Nu mananci indeajuns de mult - Te infometezi pentru a manca mai putine calorii, insa reusesti doar sa iti dai organismul peste cap.

 


Citește și:

Maia Morgenstern se retrage: "E vremea. Muncesc de peste patruzeci de ani"

Dr. Virgil Musta face declarații îngrijorătoare. România ar putea avea soarta Italiei

SADS-CoV: noul coronavirus care se transmite și prin animale! Cum ne poate afecta noul virus?

Declarația pe proprie răspundere se întoarce printre noi! În ce situații vom fi nevoiți să o completăm?

Denise Rifai, impresionata de intrevederea cu Gica Popescu, din cadrul emisiunii de la Kanal D, „40 de intrebari cu Denise Rifai”; interviul cu legendarul sportiv, in aceasta...

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic miercuri, 21 octombrie 2020! Nativii zodiei Capricorn au o mare surpriză în dragoste!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri