Legatura socanta dintre capsuni si cancer. Cercetatorii au facut anuntul

Legatura socanta dintre capsuni si cancer. Cercetatorii au facut anuntul
Legatura socanta dintre capsuni si cancer. Cercetatorii au facut anuntul

Căpşunile protejează împotriva cancerului de sân agresiv! Asta indică rezultatele unui studiu efectuat pe şoareci de către oamenii de ştiinţă de la Universitatea Politehnică Marche din Italia.

Efectul benefic al căpşunilor a fost evident după cinci săptămâni. Şoarecii au primit un concentrat care a reprezentat aproximativ 15% din dieta lor, ceea ce echivalează cu o jumătate de kilogram de fructe la oameni.

Cercetătorii au folosit un extract de căpşuni din soiul "Alba". Tumorile şi-au stopat creşterea sau s-au redus.

Căpşunile scad activitatea mai multor gene care produc metastaze. Oamenii de ştiinţă au lucrat şi cu celule cultivate în laborator şi au ajuns la aceleaşi rezultate, însă avertizează că nu este obligatoriu că aceleaşi efecte să apară şi la om.

Studiile anterioare au arătat că un consum de 10-15 căpşuni pe zi întăreşte arterele şi reduce nivelul de colesterol.

Sursa



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Prajitura Napoleon - Desert cu capsuni si budinca de vanilie

Apariția care a emoționat Marea Britanie! Kate Middleton și Regele Charles, reuniți pentru o cauză care le-a schimbat viața.

Ce se întâmpla în viața medicului rezident găsit mort la Spitalul Floreasca! Lovitura pe care o primise cu două săptămâni înainte de moarte

Puya ȘI-A ANUNȚAT RETRAGEREA din muzică. Ce l-a determinat să ia această DECIZIE RADICALĂ? Fanii s-au întristat când au auzit motivul: "Nu vreau să..."

La aproape 7 luni de la moartea Sarei, fetița de doi ani care și-a pierdut viața în urma unei intervenții la o clinică stomatologică din București, părinții copilului lansează noi acuzații grave

Horoscop marți, 9 iunie 2026: Semnul zodiacal care se lovește de refuzul celor apropiați când le cere ajutorul într-o problemă personală

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro