Kanal D, locul doi in preferintele romanilor, pe toate targeturile

Kanal D, locul doi in preferintele romanilor, pe toate targeturile

Kanal D, locul doi in preferintele romanilor, pe toate targeturile

„Puterea Dragostei”,  Stirile Kanal D,  „Teo Show”, „In cautarea adevarului” si serialele serii, „Lacrimi la Marea Neagra” si „Mireasa din Istanbul”, au tinut milioane de telespectatori in fata micilor ecrane

  Emisiunile Kanal D difuzate miercuri, 4 septembrie, au plasat statia pe locul doi in topul audientelor, la nivelul intregii zile, pe toate targeturile monitorizate, conform cifrelor furnizate de Kantar Media Romania. Astfel, la nivelul publicului Comercial, Kanal D a cumulat 1,7% Rating si 13,6% cota de piata, pe All Urban, 2,0% Rating si 11,3% cota de piata, iar pe National a inregistrat 2,4% Rating si 12,9% cota de piata.

Emisiunile difuzate la Kanal D, atat in Day Time cat si Prime Time, au fost in preferintele milioanelor de romani, incepand cu  „Puterea Dragostei”, prima parte, difuzata in intervalul 11:00 – 12:00.

Show-ul fenomen’, prezentat de Andreea Mantea, s-a situat pe primul loc, pe cele trei categorii de public, cu 1,5% Rating si  19,7% cota de piata, pe Comercial, 1,6% Rating si 12,1 cota de piata pe All Urban, si 2,4% Rating si 16,2% cota de piata, pe National.  Cea de-a doua parte „Puterea Dragostei” a situat statia pe locul 1 pe National, cu 4,0% Rating si 17,1% cota de piata, si 18-49 Urban, cu 3,3% Rating si 21,8% cota de piata, in intervalul difuzarii – 17:00 -19:00. Pe locul 2 s-a situat cu cifrele pe All Urban, 3,3% Rating si 13,8% cota de piata. 

Stirile Kanal D  de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au plasat Kanal D pe primul loc in audiente la nivelul publicului din intreaga tara, cu 3,0% Rating si 18,2% cota de piata, si pe locul secund pe Comercial (1,4% cota de piata si 15,7% Share) si All Urban (1,9% Rating si 13,0% cota de piata).

„In cautarea adevarului”, emisiunea prezentata de Ernest, a fost pe podium pe primul loc, pe National, cu 3,5% Rating si 18,7% cota de piata, si s-a clasat pe locul doi, cu Comercialul reprezentat de 1,6% Rating si 17,3% cota de piata, si targetul All Urban, cu 2,1% Share si 12,7% cota de piata.

„Teo Show”  a continuat seria cifrelor de top pozitionand statia pe primul loc, pe National, cu 3,0% Rating si 15,2% cota de piata, si All Urban cu 2,2% Rating si 12,1% Share. Comercialul a fost reprezentat pe locul secund cu 1,6% Rating si 15,7%  cota de piata, in intervalul difuzarii productiei, 15:00 -17:00.     

Serialul turcesc  „Lacrimi la Marea Neagra”  a situat Kanal D pe locul doi pe toate targeturile, inregistrand 5,4% Rating si 13,7% cota de piata pe National, 4,9% Rating si 12,8% cota de piata pe All Urban, si 4,0% Rating si 13,8% cota de piata, pe Comercial. 

Si  „Mireasa din Istanbul”  a continuat seria audientelor de top,  pe locul secund cu toate targeturile, inregistrand 2,2% Rating si 9,6% cota de piata, la nivelul publicului Comercial, 3,2% Rating si 12,2% Share, pe All Urban, si 3,3% Rating si 13,6% Cota de piata, in ceea ce priveste publicul National.  



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

(P) Cum să creezi colțul perfect pentru fotografiile de Crăciun în casă

Fosta iubită a lui Liviu Dragnea, din nou în vizorul presei! Ce a făcut Irina Tănase...

Veștile de care românii se temeau! Legea tocmai a fost publicată în Monitorul Oficial. Taxele și impozitele vor exploda începând cu ianuarie 2026

Ieri era zâmbitoare, nimic nu părea să o deranjeze. Azi, însă, a izbucnit în lacrimi: "De ce îți vine să plângi?". CE S-A ÎNTÂMPLAT cu concurenta din Casa Iubirii: "Îmi este...". Băieții au fost șocați când au auzit ce a spus

Alina Sorescu, copleșită de emoții, în cadrul emisiunii „În Oglindă”. Cine a salvat-o după divorț: „Acum mă simt în acel punct”

Andreea Mantea, anunț surprinzător în legătură cu Marea Finală. Ce se întâmplă cu premiul: ,,Pentru prima dată în istoria “Casa iubirii”

Un microbuz cu români, implicat într-un accident mortal pe autostrada A4 din Germania