Ai un job care iti place si te simti confortabil in firma pentru care lucrezi. Esti insa o persoana indispensabila la locul de munca? Ce spun actiunile tale despre tine ca angajat? Uite cateva sfaturi care te vor ajuta sa castigi respectul tututor si iti vor crea o imagine de profesionist!
Identifica punctele tale slabe la job. Incearca sa te focusezi si sa imbunatatesti acele parti din activitatea ta, care stii ca nu sunt de nota 10.
Incearca sa afli ce calitati te diferentiaza de ceilalti colegi si mizeaza pe acestea.
Creaza-ti o imagine imaculata in mediul online, in special pe retelele de socializare. Seful tau nu trebuie sa vada cum te distrezi tu in weekend, in club cu fetele.
Creeaza-ti un cont pe Linkedln. Acest lucru demonstreaza ca tratezi cariera in cel mai serios mod posibil. Alatura-te diferitelor grupuri din domeniul tau profesional si fa-ti cat mai multe contacte.
Citește și: Ce sa puneti in geanta de maternitate? Elemente esentiale pentru momentul nasterii- catena.ro
Imbraca-te adecvat! Prea multe persoane nu acorda atentia necesara acestui aspect. Iti ia 5 secunde sa iti formezi o opinie despre cineva.
Fii pozitiva si entuziasta! Arata mereu partea asta a personalitatii tale, incurajeaza-ti colegii care trec prin momente grele si nu te lasa prada cercurilor care practica barfa.
Fii deschisa la nou! Daca ti se cere sa inveti ceva sau daca ai ocazia sa cunosti oameni noi din organizatie, nu ezita sa o faci!
Invata tot ce este de invatat despre activitatea firmei, chiar daca acest lucru presupune documentarea despre activitatea din alte departamente.