Emisiunea „Exatlon”, difuzată de televiziunea Kanal D, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, sâmbătă şi duminică, când a fost urmărită de peste 1,5 milioane, respectiv peste 1,6 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Ediţia de sâmbătă a emisiunii „Exatlon”, difuzată în intervalul orar 19.57 - 23.05, a fost urmărită de 1.580.000 de telespectatori la nivel naţional, înregistrând 8,8 puncte de rating şi 21,8% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top, în acelaşi interval orar, s-a situat Pro TV, cu 4,8 puncte de rating şi 11,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Kanal D.
La nivel urban, „Exatlon” a obţinut 7,2 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, în timp ce pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 4,8 puncte de rating şi 12,5% cotă de piaţă.
Ediţia de duminică a show-ului „Exatlon”, care a fost difuzată în intervalul orar 20.14 – 23.18, a fost urmărită de 1.622.000 de telespectatori la nivel naţional. Emisiunea a obţinut 9,1 puncte de rating şi 20,6% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea care s-a situat pe cel de-al doilea loc în clasament, Pro TV, care a înregistrat 6,6 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă.
La nivel comercial, „Exatlon” a obţinut 8 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă, iar pe cel de-al doilea loc în clasament s-a situat Pro TV, cu 7,4 puncte de rating şi 20,7% cotă de piaţă.
La nivel urban, emisiunea a înregistrat 7,6 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă. Pe cel de-al doilea loc în top s-a situat Pro TV, cu 6,3 puncte de rating şi 14,5% cotă de piaţă.