Dietă cu brânză și legume. Slăbește 5 kg în 14 zile


Vine un moment în viața fiecărei persoane când trebuie sau simte nevoia să slăbească câteva kilograme pentru a se simți mai bine.


In articol:

Aflați din rândurile următoare în ce costă dieta cu brânză și legume și cum vă poate ajuta mai exact să slăbiți 5 kilograme în decurs de 14 zile.

 

Dieta cu brânză și legume

Aspectul important al acestei diete ține de faptul că veți alterna consumul legumelor cu cel al alimentelor proteice. Această dietă este foarte eficientă, ținând cont că într-o perioadă foarte scurtă de timp, puteți scăpa de 5 kilograme. Pe zi trebuie să mâncați DOAR două felii de pâine de secară și să veți cât de multă apă puteți.

De asemenea, puteți înlocui apa cu sucul de roșii.

cum pot sa slabesc rapid

Citeste si: Dieta cu apă caldă. Slăbește 5 kilograme în 7 zile

 

Recomandări de meniuri pentru 5 zile

Ziua 1 (numai feluri de mâncare vegetal ă)

Mic dejun  – puteți consuma o salată de legume proaspete (castraveți și roșii, cu mărar și pătrunjel) cu oțet, sare sau sos de soia.

De asemenea, puteți alege o salată de varză, morcovi, ceapă, cu sare, ghimbir ras sau ghimbir, verdeață.

Prânz  – puteți consuma legume sfărâmate sau blanșate, cum ar fi: morcovi fierți cu ceapă și verdeață. Totodată puteți alege și varianta de ardei dulce umplut cu morcovi, cu verdeață.

Cină  – puteți consuma o salată din legume proaspete, cu ridichi și salată verde, la care veți adăuga și verdeață. De asemenea, puteți opta și pentru o salată de ardei dulce, varză proaspătă și castraveți.

painea de secara ajuta in dieta

Citeste si: Dieta lui chef FLORIN DUMITRESCU. „Am vrut să îmi demonstrez că pot renunţa la mâncărurile mai grase, la gustul de unt sau la prăjeli."

 

Ziua 2 (alimente cu proteine)

Mic dejun  – puteți consuma un ceai verde fără adaos de zahăr, un sandwich cu legume coapte sub o crustă de brânză. Totodată, puteți alege și varianta cu un sandwich cu unt, roșii felii și castraveți.

Prânz  – puteți consuma o supă de pui cu ciuperci coapte și fasole roșie. De asemenea, puteți opta și pentru un piure de supă pe bulion, cu un adaos de pui, cartofi și morcovi sau varză fiartă cu ciuperci.

Cină  – puteți consuma 2 ouă (fierte tare) cu pui fiert (200 g). Totodată, puteți alege și varianta cu o brânză topită și pește fiert (200 g).

recomandari de mese pentru slabire

Citeste si: Cum să slabești cu SEMINȚELE de IN. „Seminţele de in pot ajuta la prevenirea bolilor cardiovasculare"

 

Ziua 3 (preparate din proteine)

Mic dejun  – puteți consuma o omletă din ardei dulci, roșii, ceapă și ouă. De asemenea, puteți opta și pentru o baghetă cu unt, ciuperci prăjite, roșii și castraveți.

Prânz  – puteți consuma o supă rece de kefir sau tocinei făcuți din morcovi și sfeclă. În ceea ce privește desertul, puteți opta pentru clătite din dovlecei sau sfeclă roșie și 2 felii de pâine.

Cină  – puteți consuma 2 bucăți de pește le abur și ou fiert. Totodată, puteți alege și varianta cu carne de pui și un ou fiert.

peste cu legume

Citeste si: Ce să mănânci seara ca să slăbești. 10 idei pentru o cină dietetică și gustoasă

 

Ziua 4 (ziua legumelor)

Mic dejun  – puteți consuma clătite cu alune și un ceai verde. Însă de asemenea, puteți alege varianta cu un sandwich cu roșii și legume și un ceai verde.

Prânz  – puteți consuma o supă de legume cu crutoane. Totodată, puteți opta pentru boabe fierte în sos de roșii și rulouri de varză vegetală. Însă dacă niciuna dintre aceste variante nu vă plac în mod deosebit, puteți consuma o supă de morcovi cu legume cu găluști sau varză de ciuperci și fasole fiartă.

Cină –  puteți consuma o salată de morcovi cu urzică și usturoi sau o salată de castraveți proaspeți cu iaurt vegetal.

salata de morcovi

Citeste si: Ce dietă ține Viviana Sposub? Prezentatoarea TV este în formă maximă

 

Ziua 5 (ziua fructelor și legumelor)

Mic dejun  – puteți consuma charlotte din mere și un compot mere-prune. De asemenea, puteți alege o budincă verde.

Prânz –  puteți consuma o supă de piure de roșii și mere cu pâine toast. Totodată puteți opta pentru o caserolă din cartofi și morcovi și o salată de roșii cu castraveți proaspeți sau piure de supă de mazăre verde și roșii, din pâine de secară. De asemenea, puteți opta pentru fasole cu varză tocată și 2 felii de legume.

Cină  – puteți consuma un amestec de ulei, usturoi, zahăr, sare și oțet sau o salată de brânză de vaci cu adaos de bucăți de fructe.

dieta rapida de slabit

Citeste si: CITEȘTE: Sucuri cu ZERO CALORII. "Având zero calorii, sunt benefice in programele de slăbit."


Abonează-te pe

Citește și:

Dieta cu apă caldă. Slăbește 5 kilograme în 7 zile

Andreea Bălan, planuri în imobiliare. Artista vrea să stea cu fetițele ei două luni pe an în Dubai

ULTIMĂ ORĂ: Rică Răducanu, conectat la aparate la un spital din București

Dieta lui chef FLORIN DUMITRESCU. „Am vrut să îmi demonstrez că pot renunţa la mâncărurile mai grase, la gustul de unt sau la prăjeli."

Rețete cu semințe de CHIA pentru slăbit. Cum le poți introduce în rutina ta zilnică

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle
Calendar ortodox 8 octombrie 2022. Ce sărbătoare este marți?
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri