Daca vrei sa ai o talie de viespe include in dieta aceste seminte! Grabesc arderea grasimilor


Dietele de pana acum nu au dat rezultatele mult asteptate? Nu e cazul sa te infometezi sau sa tii o dieta stricta pentru a scapa de kilogramele nedorite. Este suficient sa stii ce trebuie sa incluzi in alimentatia ta. Iata!

Daca nu obisnuiesti sa consumi seminte, ei bine e timpul sa o faci, fiindca sunt ideale in curele de slabire. Important este sa stii pentru ce tipuri de seminte sa optezi, de aceea noi iti spunem care sunt cele mai bune si ce avantajeze au.

1. Quinoa

Pe langa faptul ca abunda in aminoacizi esentiali, quinoa contine cantitati mari de proteine, fibre, zinc, magneziu si grasimi sanatoase. Toate aceste substante mentin ridicat nivelul de energie, te ajuta sa consumi mai putine calorii si sa slabesti cu usurinta.

2. Seminte de canepa

Aceste seminte au o dubla actiune asupra procesului de slabit. In primul rand, doar 3 linguri de seminte de canepa contin 12 grame de proteine si acizi grasi Omega-3, care contribuie la eliminarea depozitelor de grasime.

In al doilea rand, semintele de canepa mentin starea generala de bine, deoarece abunda in magneziu, potasiu, fier si zinc. Astfel, nu vei mai fi tentata sa consumi multe alimente bogate in calorii goale.

3. Seminte de floarea-soarelui

Semintele de floarea-soarelui contin din plin vitamina E, un antioxidant care elimina toxinele din corp si lupta impotriva inflamatiilor, insa doar cand le mananci neprocesate. In plus, aceste seminte abunda in magneziu, un mineral care impiedica organismul sa produc in exces cortizol, un hormon care poate duce la cresterea in greutate.

Nu in ultimul rand, in compozitia acestor seminte se gasesc proteine, fibre si vitamina B, substante necesare pentru arderea caloriilor si mentinerea senzatiei de satietate.

4. Seminte de chia

Desi nu sunt asa de populare, semintele de chia sunt sanatoase, fiindca abunda in fibre, magneziu, fier, acizi grasi Omega-3, potasiu si au foarte putine grasimi.

Dintre toate tipurile de seminte, acestea sunt cele care furnizeaza cea mai mare cantitate de energie organismului, mentinand mult timp senzatia de satietate.

5. Seminte de in

Semintele de in contin si ele cantitati mari de acizi grasi Omega-3 care controleaza nivelul de insulina din organism. De asemenea, in compozitia lor se gaseste mult fitoestrogen, substanta care functioneaza la fel ca hormonul feminin (estrogen) produs de organism, mai exact mentine in limite normale hormonii responsabili de schimbarea starii de spirit


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Vedete

Roxana și Turcu de la Puterea dragostei s-au împăcat! Cum au fost surprinși

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri