Cura de slăbire rapidă de post. Care este planul alimentar


Perioada postului este cel mai potrivit moment pentru a începe o dietă. Organismul tău are nevoie de o schimbare în această primăvară, motiv pentru care îți și propunem cura de slăbire rapidă de post, cea care te va ajuta să scapi de 10 kilograme în doar două săptămâni. Află, mai jos, ce alimente trebuie să consumi și care este planul pentru cele 14 zile.


In articol:

Din punct de vedere religios, postul reprezintă cea mai veche poruncă dată de Dumnezeu. Acesta a fost văzut, de-a lungul timpului, ca fiind cea mai eficientă cale de a ne apropia de divinitate, mai exact prin a ne înfrâna de la poftele trupești.

Citeste si: Cura de slăbire cu semințe de floarea-soarelui. Slăbește 8 kilograme în 10-20 de zile

Cura de slabire rapida de post

Cura de slabire rapida de post

[Sursa foto: Unsplash]

Cura de slăbire rapidă de post. Scapi de 10 kilograme în 14 zile

Medicii nutriționiști sunt de părere că postul este foarte important pentru detoxifierea organismului, însă foarte multe prsoane vor să și slăbească în această perioadă, motiv pentru care de multe ori ajung la un dezechilibru alimentar.

Așadar, toți specialiștii spun că produsele de origine animală nu trebuie înlocuite cu alimente procesate precum pate, crenvurști sau salam de post, căci la finalul perioadei se vor acumula multe kilograme în plus.

Nici cartofii prăjiți, orezul sau produsele făinoase nu sunt indicate. Acum că am eliminat toate aceste alimente, citește mai jos cura de slăbire rapidă de post, recomandată de medici.

„Perioada Postului înseamnă pentru mulţi dintre pacienţii noştrii care vor şi să slăbească, o perioadă de alimentaţie dezechilibrată, bogată în grăsimi saturate şi carbohidraţi, şi săracă în nutrienţi esenţiali pentru organism. De aceea petrecem în clinică timp pentru construirea unor meniuri de post, bazate pe preferinţele pacienţilor, care să le asigure energia necesară şi să nu le dăuneze sănătăţii”, a declarat medicul Ionela Dumitrescu Soare pentru csid.ro

Citeste si: Cum să slăbești fără să ții o dietă strictă

Cura de slabire rapida de post

Cura de slabire rapida de post

[Sursa foto: Unsplash]

Fructele, legumele, oleaginoasele, soia, fasolea, năutul și lintea, acestea sunt alimentele pe care trebuie să le introdiuci în cura de slăbire rapidă de post.

Cele mai întâlnite alimente pe care le consumăm în timpul postului sunt, fără îndoială, fructele și legumele. În toate formele lor, fie proaspete, congelate sau uscate, acestea te vor ajuta să aduci organismului tău aportul necesar de substanțe nutritive.

Fructele și legumele reprezintă o sursă foarte importantă de vitamine și au un conținut bogat de oligoelemente. Pentru doza necesară de fier este bine să alegi, spre exemplu, legumele verzi, iar pentru minerale sfecla roșie.

Migdalele, fisticul, alunele de pădure și toate tipurile de nuci au în compoziția lor surse excelente de proiteine, fibre și vitamine (A, E, B), minerale și grăsimi esențiale.

Citeste si: Cură de slăbire cu arpacaș. Slăbește 5 kilograme în 5 zile utilizând această dietă

Cura de slabire rapida de post

Cura de slabire rapida de post

[Sursa foto: Unsplash]

Care este planul alimentar în cura de slăbire de post

LUNI

Mic dejun: 150 g cereale integrale și un pahar cu suc de fructe

Gustare: 3-4 prune uscate

Prânz: 300 g fasole verde înăbușită cu salată de roșii

Gustare: două mere

Cină: Salată de crudități

MARȚI

Mic dejun: o felie de pâine neagră cu zacuscă

Gustare: o portocală

Prânz: 250 g sote de mazăre și salată de varză

Gustare: o pară

Cină: doi cartofi copți

MIERCURI

Mic dejun: două felii de pâine neagră cu pate vegetal

Gustare: o portocală și 3-4 prune uscate

Prânz: 300 g conopidă înăbușită și 150g ciuperci la cuptor

Gustare: două mere

Cină: două roșii umplute cu salată de vinete

JOI

Mic dejun: două felii de pâine neagră cu ceai

Gustare: o banană

Prânz: 150 g orez fiert și salată verde

Gustare: 150 g iaurt de soia

Cină: 300g mâncare de spanac și salată de roșii

VINERI

Mic dejun: două felii de pâine integrală cu marmeladă

Gustare: 1 kiwi și 3-4 prune uscate

Prânz: 200 g dovlecei la cuptor

Gustare: un măr

Cină: 250 g salată de morcovi cu stafide

SÂMBĂTĂ

Mic dejun: 150 g cereale integrale cu o cană cu iaurt de soia

Gustare: 3-4 caise uscate

Prânz: 250 g de mazăre înăbușită și salată de roșii

Gustare: orez expandat

Cină: doi cartofi copți cu salată de legume

DUMINICĂ

Mic dejun: 150 g cereale integrale cu un pahar de suc de fructe

Gustare: un fruct

Prânz: 40 g orez cu legume

Gustare: o portocală

Cină: 250 g ciuperci la cuptor

După prima săptămână ar trebui să apară primele rezultate, însă nu uita că și sportul joacă un rol foarte important în această perioadă. A doua săptămână este identică și nu necesită modificări.


Abonează-te pe

Citește și:

Cură cu ceai de păpădie. Cât durează și cât poți să slăbești în această perioadă

Cum se descurcă fiica Biancăi Drăgușanu la școală? Sofia este înscrisă la o școală de stat

ULTIMĂ ORĂ: Rică Răducanu, conectat la aparate la un spital din București

Dieta cu sare amară. Cum poți slăbi până la 5 kilograme. "Ce fac eu atunci când vreau cu orice preț un abdomen plat, beau un pahar de apă cu o lingură de sare amară"

Cura de slăbire cu mere. "Un măr e un aliment bogat în nutrienți, vitamine, minerale, fibre și antioxidanți"

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei
Dezvăluiri despre actele de agresiune sexuală prin care sunt nevoite să treacă femeile din stațiile de cercetare din Antarctica.
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri