Cum sa scapi de depresie cu ajutorul sportului si alimentatiei!


Orienteaza-te spre activitati placute, de preferinta in aer liber si care sa nu iti solicite prea mult programul.

 

Mergi pe jos, inoata sau revino la antrenamente pe care le practicai inainte cu placere. Cata vreme nu iti propui sa te suprasoliciti si nici nu ai asteptari prea inalte de la performantele tale, vei reusi sa regasesti bucuria de a face sport. Opteaza pentru clase de group fitness pentru incepatori – pilates, ore usoare de tonifiere sau ore de aerobic cu coregrafii simple si incearca sa mergi o data pe saptamana la yoga sau stretching, te va ajuta sa elimini tensiunea si starea de presiune resimtita in corp.
Alimentatia echilibrata te ajuta si ea in lupta impotriva depresiei. Alege laimente naturale, pline de substante nutritive ca sa iti alimentezi corpul. Mizeaza pe antioxidanti, vor contracara efectele negative ale stressului in corp. Tensiunea emotionala iti poate da o pofta accentuata de dulce, dar optand pentru glucide complexe reusesti sa iti mentii constant nivelul de energie. Inlocuieste faina alba de grau cu cereale integrale, hrisca, mei si quinoa si zahaurile procesate cu fructe uscate . Proteinele din carne slaba iti dau energie constanta peste zi, iar dieta mediteraneeana iti ofera preparate savuroase si sanatoase care sa iti dea energie. Evita consumul exagerat de cofeina si alcool si asigura-te ca bei cel putin 3 litri de apa pe zi. O rutina sanatoasa in alimentatie te mentine conectat cu propriul corp, este benefica pentru echilibrul emotional si te ajuta sa iti pastrezi un ritm constant de viata, cu consecinte benefice pentru echilibrul tau emotional.
Sursa: Cori.ro

Mergi pe jos, inoata sau revino la antrenamente pe care le practicai inainte cu placere. Cata vreme nu iti propui sa te suprasoliciti si nici nu ai asteptari prea inalte de la performantele tale, vei reusi sa regasesti bucuria de a face sport. Opteaza pentru clase de group fitness pentru incepatori – pilates, ore usoare de tonifiere sau ore de aerobic cu coregrafii simple si incearca sa mergi o data pe saptamana la yoga sau stretching, te va ajuta sa elimini tensiunea si starea de presiune resimtita in corp.

Alimentatia echilibrata te ajuta si ea in lupta impotriva depresiei. Alege laimente naturale, pline de substante nutritive ca sa iti alimentezi corpul. Mizeaza pe antioxidanti, vor contracara efectele negative ale stressului in corp. Tensiunea emotionala iti poate da o pofta accentuata de dulce, dar optand pentru glucide complexe reusesti sa iti mentii constant nivelul de energie. Inlocuieste faina alba de grau cu cereale integrale, hrisca, mei si quinoa si zahaurile procesate cu fructe uscate . Proteinele din carne slaba iti dau energie constanta peste zi, iar dieta mediteraneeana iti ofera preparate savuroase si sanatoase care sa iti dea energie. Evita consumul exagerat de cofeina si alcool si asigura-te ca bei cel putin 3 litri de apa pe zi. O rutina sanatoasa in alimentatie te mentine conectat cu propriul corp, este benefica pentru echilibrul emotional si te ajuta sa iti pastrezi un ritm constant de viata, cu consecinte benefice pentru echilibrul tau emotional.

Sursa: Cori.ro

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Elena Ionescu de la Survivor Romania, secretul virginității! La 24 de ani, mama ei spunea că încă este ”fecioară”!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri