Cum să creați un website pentru o afacere mică in 7 pași simpli


Cum să creați un website pentru o afacere mică in 7 pași simpli

Daca administrați o afacere mică înseamnă că este posibil să nu detineți bugetul necesar pentru a externaliza anumite sarcini. De exemplu, dacă doriți să vă creați o prezență online  angajarea unui designer web ar putea fi prea costisitoare. Cu toate acestea, poate fi o provocare să creați singur un website pentru afaceri mici.


In articol:

Din fericire, acest proces nu este atât de complicat pe cât pare. Unele platforme de construire a website-urilor sunt "prietenoase" cu începătorii și vă vor permite să creați un site frumos fără să aveți  experiență prealabilă.

În acest articol vă vom arăta cum să creați un website pentru afaceri mici in șapte pași simpli. Să începem!

Ce trebuie să luați in considerare atunci când creați un website pentru o afacere mică

Când creați un website nu există o rețetă „universală”. Va trebui să țineți cont de obiectivele dvs. înainte de a începe, astfel încât să puteți implementa elemente de design și instrumentele cele mai potrivite pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele.

De exemplu, cabinetul unui dentist are nevoie de un website complet diferit de cel al unei firme de arhitectură. Indiferent dacă doriți să vă informați vizitatorii despre o afacere offline sau să vindeți online, obiectivele vor influența in mod semnificativ modul in care trebuie să arate website-ul dvs.

Când începeți procesul de creare a website-ului dvs. pentru afacerea dvs., puneți-vă următoarele întrebări:

  1. Ce informații doriți să comunicați vizitatorilor dvs.?
  2. Ce acțiuni doriți să întreprindă vizitatorii care vă vizualizează site-ul (să achiziționeze produse online, să viziteze magazinul dvs. fizic, să solicite o ofertă)?
  3. Cum vă veți afișa produsele sau serviciile?
  4. Aveți nevoie de un portofoliu online de lucrări anterioare pentru a vă demonstra valoarea cumpărătorilor sau potențialilor clienți?

De asemenea, ar trebui să faceți o estimare a traficului așteptat către site-ul dvs.

web. Daca doriți să vindeți produse online, este posibil să primiți mult mai multă atenție decât o companie locală care se bazează pe vânzări offline. Nevoile dvs. in acest domeniu vor influența platformele și furnizorii de găzduire potriviți website-ului dvs.

Cum să creați un website pentru o afacere mică (în 7 pași simpli)

Odată ce aveți o direcție clară a ceea ce doriți sa realizeze website-ul dvs. web, puteți începe procesul de proiectare și construire a acestuia. Iată 7 pași cheie care să vă ajute să lansați prezența online a companiei dvs.

 

1. Alegerea platformei de construire a website-ului

In mod ideal, ar trebui să optați pentru o soluție ușor de utilizat, care vă va ajuta să creați un site web fără cunoștințe de codare. Iată ce recomandăm pentru întreprinderile mici:

  • WordPress. WordPress.org vă oferă acces la cele mai bune funcții și control deplin asupra site-ului dvs. web. Va trebui să găsiți un furnizor de găzduire web separat.
  • Website buildere gazduite. Dacă vă plac soluțiile all-in-one, poate doriți să luați în considerare un constructor de site-uri de renume precum  Wix. Aceste platforme oferă modele complete de site-uri web, pe care le puteți personaliza cu un instrument de tip drag-and-drop. Nu va trebui să externalizați hostingul către o altă companie, dar veți avea mai puțină flexibilitate in ceea ce privește designul.

Costurile asociate cu website builderele găzduite depind de planul pe care îl alegeți. Pe de altă parte, WordPress este un proiect open-source ceea ce înseamnă că este gratuit. Cu toate acestea, va trebui să găsiți un furnizor de găzduire web, ceea ce reprezintă o cheltuială suplimentară.

In acest articol ne vom concentra in principal pe WordPress.org, deoarece credem că este cea mai bună soluție pentru majoritatea intreprinderilor mici. Unele dintre motivele pentru care recomandăm WordPress sunt:

  • Nu trebuie să fiți dezvoltator sau să dețineți cunoștințe tehnice pentru a crea un site web
  • Software-ul WordPress este gratuit
  • Este foarte flexibil- puteți schimba cu ușurință aspectul site-ului dvs. sau puteți adăuga funcții noi

Peste 35% din toate site-urile de pe Internet folosesc WordPress, astfel încât site-ul dvs. pentru afaceri mici va avea o fundație stabilă.

 

2. Alegerea numelui de domeniu

Numele dvs. de domeniu ar trebui să se alinieze in mod ideal cu numele afacerii dvs. Daca nu sunteți sigur cu ce nume de domeniu ar trebui să alegeți există mai multe generatoare online care vă pot oferi inspirație.

Atunci când alegeți adresa website-ului dvs. țineți cont că aceasta trebuie:

  • Să fie ușor de scris
  • Să fie o adresă cat mai scurtă posibil
  • Să includă cuvinte cheie relevante pentru afacerea dvs.

Aveți in vedere și alegerea extensiei numelui de domeniu, care poate face o diferență mare. Nu trebuie să vă faceți griji in acest moment cu privire la achiziționarea numelui de domeniu. Veti putea să înregistrați numele de domeniu atunci când alegeti serviciul de gazduire web.

 

3. Alegerea furnizorului de găzduire web

Daca alegeți un website builder, puteți sări peste acest pas. Daca însă alegeți WordPress, trebuie să știți că există multe companii de găzduire web pe care le puteți lua in considerare.

Puteți (și este recomandat) să alegeți un furnizor specializat de gazduire WordPress pentru a avea garanția funcționării corecte  a websiteului dvs., indiferent de circumstanțe.

 

4. Alegerea temei (template-ului) website-ului pentru afaceri mici

Atât WordPress cât si website builderele vă oferă numeroase template-uri (șabloane sau teme) pe care le puteți personaliza cu ușurință. Multe dintre acestea sunt și gratuite.

In WordPress, puteți căuta teme gratuite direct din dashboard, accesând Appearance > Themes.

După ce instalați și activați tema la alegere, veți putea să o personalizați. Alternativ, puteți să luați în considerare o temă premium WordPress pentru afaceri. Aceste produse includ deseori caracteristici precum portofolii pre-construite, pagini de comerț electronic și integrarea page builder-ului.

 

5. Adăugarea conținutului

Pe măsură ce vă personalizati site-ul, probabil că veți dori să adăugați conținut imediat. Inainte de a face acest lucru, este ințelept să pregătiți o structura websitului. Astfel, majoritatea website-urilor pentru afaceri mici necesită:

  • un Homepage- Acesta va fi primul lucru pe care mulți vizitatori il văd când vin pe site-ul dvs. Ar trebui să ofere o scurtă prezentare generală a serviciilor dvs. și să includă o navigare clară catre alte secțiuni.
  • pagina Produse, Servicii sau Portofoliu. Aici vă veți prezenta munca și veți descrie ce aveți de oferit potențialilor clienți și cumpărătorilor
  • pagina Despre noi. In această secțiune, veți include povestea dvs. sau veți impărtăși informații despre echipa dvs.
  • pagina de Contact. In mod ideal, veti dori să includeți un formular de contact și să incurajați clienții să vă contacteze dacă au intrebări.
  • un Blog. Aceasta este o necesitate pentru multe companii din zilele noastre și un instrument excelent de content marketing.

Atat WordPress cât si alte website buildere vă permit să creați cu ușurintă pagini și să adăugati postări pe blog.

 

6. Optimizarea website-ului pentru motoarele de căutare

Odată ce aveți conținut disponibil online este important să vă asigurați că oamenii il pot găsi. Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) este o strategie care vă poate ajuta.

SEO este practica de imbunătățire a calității unui site web, astfel incât este mai probabil să se claseze in primele poziții ale rezultatelor căutărilor in motoarele de cautare (SERP). Există cateva practici cheie pe care ar trebui sa le aveți in vedere, cum ar fi:

  • Folosiți cuvinte cheie adecvate in postări și pagini
  • Optimizați website-ul dvs. web pentru viteză
  • Alegeți o temă cu un design responsive, astfel incât conținutul dvs. să fie corect afisat pe toate dispozitivele
  • Includeți linkuri interne și externe pe tot site-ul dvs.
  • Folositi Numele postului (Post name) in legăturile permanente (Permalink)

Daca ați ales WordPress ca platformă pentru site-ul dvs. web, puteti instala un plugin SEO, cum ar fi Yoast SEO, care vă scanează conținutul și sugerează sfaturi de imbunătățire SEO.

 

7. Publicarea website-ului

Multe website buildere vă permit să vă păstrați site-ul privat in timp ce il construiți, apoi să il publicați dupa ce este gata pentru vizitatori. Cu WordPress, site-ul dvs. va fi vizibil pentru public imediat ce ați instalat software-ul WordPress pe contul dvs. de gazduire.

Indiferent de soluția aleasă, inainte de a incepe să vă promovați site-ul, există cateva verificari pe care este bine să le faceți:

  • Previzualizați cum va arăta site-ul dvs. web pe dispozitivele mobile pentru a vă asigura ca este lizibil și adecvat afișat
  • Citiți conținutul de pe website pentru a vă asigura ca totul este corect
  • Eliminați orice conținut dat ca exemplu din temă sau șablon

Pentru a incepe să atrageți trafic spre noul dvs. site, vă recomandăm să contactați clientii existenti pentru a-i informa ca sunteți online. Il puteți promova pe platformele social media sau prin e-mail.

Concluzie

O prezență online este esențială dacă doriți sa ajungeți la un public mai larg. Este posibil ca externalizarea serviciilor către dezvoltatorii web să nu se incadreze in bugetul dvs. dacă afacerea dvs. este la inceput de drum.

Din fericire, cu platforme ușor de utilizat de către incepatori, cum ar fi WordPress, puteți construi un site web in cel mai scurt timp și puteti economisi bani in acest proces. Totodată, nu uitați să alegeti un serviciu de gazduire optimizată WordPress sau un serviciu de hosting de incredere, care să poata asigura succesul afacerii dvs. online pe masură ce creșteți.


Abonează-te pe

Citește și:

Ce să nu faci înainte de sex

Brigitte l-a înșelat pe Florin Pastramă!? Cine este bărbatul care a intervenit între ei

Cine este Ștefan Bănică Junior. „Lavinia mi-a adus linişte, echilibru şi este foarte frumos ce se întâmplă... Ne-am căsătorit"

Cum slăbești 5 kilograme în 14 zile ţinând dieta cu avocado

Ce se curăță carioca. Care este secretul?

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle
Istoria croissantului. S-a inventat în formă de semilună, pentru a simboliza turcii
Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri