Cori Grămescu, despre alimentele pe care trebuie să le avem în casă în timpul pandemiei


Ce spune antrenoarea Cori Grămescu despre alimentele pe care trebuie să le avem în casă în această perioadă. Ce provizii trebuie să faci ca să mănânci sănătos.


In articol:

În această perioadă în care toată lumea încearcă să se protejeze cât mai bine în fața pandemiei de coronavirus și mulți fac o mulțime de cumpărături pentru a nu fi nevoiți să meargă prea des la supermarket, antrenoarea de fitness Cori Grămescu a făcut o listă cu ce ar trebui să avem în casă pentru a menține greutatea sub control.

Cunoscuta antrenoare de fitness a dezvăluit ce ar trebui să ținem în casă în această perioadă pentru a nu ne îngrășa. Iată ce carbohidrați, legume și fructe, proteine și dulciuri ar trebui să avem în casă și în frigider.

Citeste si: Cum ne potolim poftele cât timp stăm acasă. Sfaturi de la nutriționistul Gianluca Mech!


Carbohidraţi
”paste integrale, de năut şi de linte
orez brun, porumb dulce, conserve de soia, năut, linte, fava, chia, hrişca, fulgi de ovăz, quinoa şi psyllium
pâine necoapta, congelată.
cartofi dulci, cartofi normali, ceapă

Carbohidraţii sunt foarte importanţi pentru că ţin de foame, dar în această perioadă în care suntem mai curând statici, ei nu trebuie să depăşească 40% din caloriile noastre, dacă vrem să nu ieşim din criza COVID-19 şi deprimaţi şi cu kilograme în plus”, recomandă Cori Grămescu.

Citeste si: Theodor Paleologu, despre alimentaţie: "Este rezonabil chiar să exagerăm" Interviurile Ancăi Bejan

Legume şi fructe
”conserve de roşii, zacuscă, diferite legume
legume proaspete pentru maxim o săptămâna (nu rezistă mai mult în frigider) şi fructe
legume şi fructe congelate.

Legumele şi fructele sunt carbohidraţi cu absorbţie lentă şi trebuie să reprezinte cantitatea majoritară de mâncare pe care o consumăm. Pe lângă carbohidraţii simpli, cei complecşi ne ajută să avem energie, o digestie sănătoasă şi un sistem imunitar puternic”, adaugă Cori Grămescu.

Grăsimi
”nuci, seminţe crude, unt, untură, ulei
Grăsimile sunt foarte importante în corpul nostru, trebuie să acopere cam 25% din caloriile noastre zilnice şi este important să consumăm cu precădere grăsimi vegetale neprocesate - nuci, avocado- şi grăsimi sănătoase- peşte gras, unt bio clarifiat”, completează coach-ul de lifestyle şi nutriţie.

Proteine
”ouă
carne de vită, porc, pui, conserve de peşte
peşte congelat
lactate după preferinţă
Proteinele sunt esenţiale pentru menţinerea unei stări bune de sănătate, ele trebuie să acopere 25-35% din caloriile noastre şi trebuie să vină şi din surse vegetale, nu doar cele animale (năut, linte, fava, soia)”, adaugă Cori Grămescu.

Ce recomandă Cori Grămescu în privința lichidelor

Apă și gustări

”filtru de apă - nu are sens să cari sticle de apă, mai bine investeşti într-un filtru de apă de bună calitate şi astfel eviţi să poluezi suplimentar planeta.

Alimente pentru diverse pofte - ciocolată, alcool, dulceaţă, prăjituri în cantitate moderată - o dată pe săptămână e chiar recomandat să îţi oferi un răsfăţ, mai ales in perioadele astea grele”, încheie Cori Grămescu postarea pe Facebook.


Citește și:

Anamaria Prodan se implică în lupta contra coronavirus! Iată cât a donat sexy-impresara

Alex Bodi a cheltuit o mică avere pentru împăcarea cu Bianca Drăgușanu! „Nu poate să trăiască fără ea...”

Când începe școala! Ministrul Educației, anunț de ultimă oră

Tensiuni cumplite între Livian și Bianca de la Puterea dragostei! Cine a intervenit în cuplul lor

Horoscop astăzi, sâmbătă 19 septembrie 2020. Săgetătorii au de rezolvat un conflict!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Berna și Philip, întâlnire neașteptată în toiul nopții! Cei doi foști concurenți de la „Puterea Dragostei” s-au împăcat?!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri