Ce trebuie sa mananci pentru a evita depresia! Sigur nu stiai asta!


Cercetatorii au examinat datele a circa 70.000 de femei observate timp de trei ani. Au fost studiate in amanuntime obiceiurile lor alimentare, indeosebi in privinta consumului de glucide (zaharuri), fibre si seminte (intregi sau rafinate).

 

O alimentatie cu un index glicemic ridicat face sa creasca riscul instalarii unei depresii, este concluzia unei echipe americane de specialisti de la mai multe universitati
A fost stabilit un indice glicemic global pentru fiecare persoana, acesta clasand alimentele in functie de cresterea glicemiei (nivelului de zahar) pe care o provoaca atunci cand sunt consumate. Oamenii de stiinta au luat in considerare si incarcatura glicemica, ce tine seama atat de aporturile in glucide specifice alimentului, cat si de cantitatea continuta intr-o portie normala, lucru care permite comparatii mai realiste. Termenul de "glycemic load" a fost introdus de cercetatorii de la Harvard pentru a defini efectul asupra glicemiei al unei portii dintr-un anumit aliment.
Cu cat indexul glicemic este mai ridicat, cu atat riscul de depresie creste — a fost rezultatul experimentului. Diferenta a fost de 22% intre grupul cu indexul cel mai scazut si cel cu indexul cel mai ridicat. La cresterea riscului contribuie in mod diferit toate glucidele, dar mai ales zaharul adaugat. O alimentatie bogata in fibre si in seminte intregi actioneaza in schimb ca element protector.
In plus, grupul cu indexul glicemic ridicat se caracterizeaza — in mod global — si printr-un indice de masa corporala (IMC) mai defavorabil, mai putina activitate fizica si o alimentatie mai dezechilibrata.
Sursa: Descopera.ro

O alimentatie cu un index glicemic ridicat face sa creasca riscul instalarii unei depresii, este concluzia unei echipe americane de specialisti de la mai multe universitati

A fost stabilit un indice glicemic global pentru fiecare persoana, acesta clasand alimentele in functie de cresterea glicemiei (nivelului de zahar) pe care o provoaca atunci cand sunt consumate. Oamenii de stiinta au luat in considerare si incarcatura glicemica, ce tine seama atat de aporturile in glucide specifice alimentului, cat si de cantitatea continuta intr-o portie normala, lucru care permite comparatii mai realiste. Termenul de "glycemic load" a fost introdus de cercetatorii de la Harvard pentru a defini efectul asupra glicemiei al unei portii dintr-un anumit aliment.

Cu cat indexul glicemic este mai ridicat, cu atat riscul de depresie creste — a fost rezultatul experimentului. Diferenta a fost de 22% intre grupul cu indexul cel mai scazut si cel cu indexul cel mai ridicat. La cresterea riscului contribuie in mod diferit toate glucidele, dar mai ales zaharul adaugat. O alimentatie bogata in fibre si in seminte intregi actioneaza in schimb ca element protector.

In plus, grupul cu indexul glicemic ridicat se caracterizeaza — in mod global — si printr-un indice de masa corporala (IMC) mai defavorabil, mai putina activitate fizica si o alimentatie mai dezechilibrata.

Sursa: Descopera.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

Cristina Şişcanu, în scandal cu Andreea Tonciu și Roxana Nemeș! "Ești o vulpiță foarte mică, șireată!"

Bombă în showbiz! Cu cine se iubește, de fapt, Lidia Buble

Sfatul zilei de astăzi, luni 30 noiembrie 2020. Leii, predispuși la accidente

Maurice Munteanu a desființat-o total pe Xonia! "Este o nenorociere și de-o pocenie rară!"

Horoscop zilnic luni, 30 noiembrie 2020! Nativii zodiei Fecioară primesc o propunere promițătoare!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic marți, 1 decembrie 2020. Nativii zodiei Scorpion trebuie să riște mai mult!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri