Ce mananca fotomodelele la masa de pranz! Inspira-te din alegerile lor!


Te-ai intrebat vreodata ce mananca un model la pranz? Molly sims spune care sunt optiunile pentru o zi obisnuita.

 

1. O salata delicioasa
- O salata mare cu legume, si proteine slabe. Include cate legume care nu contn amidon. Adauga cateva bucatele de carne slaba, insa nu mai mult decat marimea unui pachet de carti.
- Dresing: adauga otet sau suc de lamaie, grapefruit si portocala.
- Evita topping-urile de salata din comert pentru ca pot avea multe calorii. In plus, nu exagera cu alunele, nucile, semintele, branzeturile, avocado, fructele uscate si porumbul. Sunt sanatoase, insa au multe calorii.
2. Sushi
Alege supa miso, salata verfe cu ghimbir si urmatoarele selectii de sushi:
- Sashimi, pana la sase bucati
- Rulouri fara orez, pana la trei bucati
- Amestec: o bucata de rulou fara orez si trei bucati de sashimi
- rulou Narutor sau cu castravete, fara orez.
Renunta la orezul alb si la sosuri. Nu manca prajeli sau tempusa. Evita sosul de soia.
3. Proteine slabe si legume
- Proteinele pot fi preparate la gratar, la abur, fierte sau coapte.
- Poti adauga o lingurita de parmezan pe legumele la abur pentru mai mult gust.
4. Supa si salata
O portie de legume de oase sau de legume, precum supa de pui cu legume, miso, gazpacho sau supa simpla cu legume.
Sunt permise urmatoarele bauturi la pranz: cafea neagra, ceai sau apa. Sau un pahar cu vin.
Sursa

1. O salata delicioasa

- O salata mare cu legume, si proteine slabe. Include cate legume care nu contn amidon. Adauga cateva bucatele de carne slaba, insa nu mai mult decat marimea unui pachet de carti.

- Dresing: adauga otet sau suc de lamaie, grapefruit si portocala. 

- Evita topping-urile de salata din comert pentru ca pot avea multe calorii. In plus, nu exagera cu alunele, nucile, semintele, branzeturile, avocado, fructele uscate si porumbul. Sunt sanatoase, insa au multe calorii.

2. Sushi

Alege supa miso, salata verfe cu ghimbir si urmatoarele selectii de sushi:

- Sashimi, pana la sase bucati
- Rulouri fara orez, pana la trei bucati
- Amestec: o bucata de rulou fara orez si trei bucati de sashimi
- rulou Narutor sau cu castravete, fara orez.

Renunta la orezul alb si la sosuri. Nu manca prajeli sau tempusa. Evita sosul de soia.

3. Proteine slabe si legume

- Proteinele pot fi preparate la gratar, la abur, fierte sau coapte.
- Poti adauga o lingurita de parmezan pe legumele la abur pentru mai mult gust.

4. Supa si salata

O portie de legume de oase sau de legume, precum supa de pui cu legume, miso, gazpacho sau supa simpla cu legume.

Sunt permise urmatoarele bauturi la pranz: cafea neagra, ceai sau apa. Sau un pahar cu vin.

Sursa

 


Citește și:

Cea mai bună rețetă de chec. Ingrediente și ponturi

Bombă în showbiz! Două vedete din România se întâlnesc pe ascuns!

ANM a făcut anunțul neașteptat: Cod galben de ninsori și viscol.

Guvernul introduce noi restricții? Executivul poate opri traficul pe timpul nopții!

Moșii de Toamnă 2020: cea mai puternică rugăciune pe care trebuie să o rostești de Sâmbăta Morților

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Un nou cuplu în casa Puterea dragostei! Marinescu și Andreea s-au sărutat și și-au oficializat relația în camera roșie!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri