Ce ar trebui sa mananci inainte de fiecare antrenament! Super ponturi care te ajuta sa slabesti


Indiferent de ora la care te antrenezi, este foarte important sa ai energia necesara pentru sustinerea efortului.

In primul rand, tine cont ca timpul necesar intre masa si antrenament este de 1,5-2 ore. Altfel, corpul nu are suficient timp sa digere, iar randamentul la sala nu va mai fi la fel de bun. Atunci cand esti pe fuga, consuma fructe cu jumatate de ora inainte de antrenament. Bananele sunt cea mai buna sursa de energie, dar optiuni potrivite sunt si merele, portocalele, ananasul sau pomelo. insa cand timpul iti permite, pregateste-ti meniuri complexe.

Alege surse de energie


Principala sursa de energie sunt carbohidratii complecsi. Cei simpli se convertesc mult mai usor in grasimi, pe cand pe cei complecsi corpul ii asimileaza mai lent transformandu-i mai usor in energie. Astfel, energia pe care o ofera este eliberata constant, permitandu-ti sa-ti mentii ritmul alert pe tot parcursul zilei.

Printre cele mai bune surse de carbohidrati complecsi se numara orezul integral, fulgii de hrisca, fulgii de ovaz, painea integrala cu seminte, pastele integrale, spune Andrei Ivan, antrenor personal la World Class.

Bineinteles, alaturi de carbohidrati trebuie consumata si o sursa de proteina buna: oua, peste, piept de pui, curcan, muschi de vita.

In functie de obiectivele tale, dar si de felul in care functioneaza corpul tau, poti opta si pentru mesele de tip keto: grasimi (bune) + proteine. Insa, nu uita ca inainte sa iei decizii majore legate de meniurile tale, ar fi bine sa discuti cu un nutritionist sau cu antrenorul tau.

Pregateste-ti meniurile in functie de ora


Te antrenezi dimineata? Consuma inainte: fulgi de hrisca, ceai verde, tarate de Psyllium alaturi de 2-3 albusuri de ou si cateva legume sau un mix din nuci, seminte, migdale, seminte de canepa si caju.

Te antrenezi dupa-amiaza? Consuma inainte: muschi de vita la gratar si orez integral, alaturi de legume fierte sau gratinate (broccoli, dovlecel, ceapa, vinete, rosii) sau somon la gratar alaturi de sparanghel.

Te antrenezi seara? Consuma inainte: dorada la cuptor cu paste integrale fierte sau o salata de ton cu porumb si legume verzi (salate de mai multe tipuri, rosii, castraveti, legume de sezon).


Citește și:

Epidemiologul Emilian Popovici vine cu anunțul: "Că vor fi 7,000, că vor 8,000..."

Sfatul zilei de astăzi, marți 27 octombrie 2020. Taurii trebuie să aibă răbdare

Carismaticul Mehmet Ozan Dolunay, Cenk, din serialul “Nemilosul Istanbul”, schimbare radicala de look; Fanii au reactionat

Ruby a făcut pasul cel mare? Se pare că vedeta a spus "DA"

Alex Zănoagă a făcut pace cu Jador! Nu mai sunt certați!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Specialisti

Conturarea mandibulei! Specialistul Kfetele.ro, Dr. Daniela Diveică, chirurg estetician, explică de ce apelează persoanele la această procedură

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri