Cafeaua poate preveni obezitatea! Uite ce implicatii uriase are asupra ta!

Cafeaua poate preveni obezitatea! Uite ce implicatii uriase are asupra ta!
Cafeaua poate preveni obezitatea! Uite ce implicatii uriase are asupra ta!

Cafeaua poate preveni obezitatea, potrivit unui studiu care a identificat un compus chimic din aceasta bautura ce poate ajuta la combaterea unora dintre consecintele cresterii in greutate.

 

Cercetatorii de la University of Georgia, Statele Unite, au descoperit ca acidul clorogenic, care se gaseste in cafea, a redus semnificativ rezistenta la insulina si acumularea de grasimi in ficatul soarecilor hraniti cu alimente bogate in grasimi, scrie MEDIAFAX.
Cobaii au avut, timp de 15 saptamâni, o dieta foarte bogata in grasimi, perioada in care cercetatorii le-au administrat, prin injectii, o solutie care continea acid clorogenic, de doua ori pe saptamâna.
Savantii au descoperit ca acidul clorogenic a fost eficient nu numai in prevenirea cresterii in greutate, ci a ajutat si la mentinerea unui nivel normal al glicemiei si a unei stari bune a sanatatii ficatului.
"Studii anterioare au aratat ca printre beneficiile consumului de cafea se numara scaderea riscului de instalare a unor boli cronice ca diabetul de tip II si afectiunile cardiovasculare.
Cercetarea noastra merge mai departe, cautând sa identifice beneficiile asociate acestui compus chimic (acid clorogenic, n.r.) care se gaseste din abundenta in cafea, dar si in fructe si legume ca merele, perele, rosiile si coacazele", a declarat Yongjie Ma de la University of Georgia.
"Acidul clorogenic este un antioxidant puternic care reduce inflamatiile. Multe dovezi arata ca bolile legate de obezitate sunt cauzate de inflamarea cronica, deci daca putem controla acest aspect, putem reduce unele dintre efectele negative ale câstigarii excesive in greutate", a mai spus Yongjie Ma.
Cercetatorii spun insa ca acidul clorogenic nu este un tratament pentru obezitate. O dieta sanatoasa si un program de exercitii fizice ramân cea mai buna metoda de a reduce riscurile asociate obezitatii.

Cercetatorii de la University of Georgia, Statele Unite, au descoperit ca acidul clorogenic, care se gaseste in cafea, a redus semnificativ rezistenta la insulina si acumularea de grasimi in ficatul soarecilor hraniti cu alimente bogate in grasimi, scrie MEDIAFAX.



Cobaii au avut, timp de 15 saptamâni, o dieta foarte bogata in grasimi, perioada in care cercetatorii le-au administrat, prin injectii, o solutie care continea acid clorogenic, de doua ori pe saptamâna.

Savantii au descoperit ca acidul clorogenic a fost eficient nu numai in prevenirea cresterii in greutate, ci a ajutat si la mentinerea unui nivel normal al glicemiei si a unei stari bune a sanatatii ficatului.


" Studii anterioare au aratat ca printre beneficiile consumului de cafea se numara scaderea riscului de instalare a unor boli cronice ca diabetul de tip II si afectiunile cardiovasculare. Cercetarea noastra merge mai departe, cautând sa identifice beneficiile asociate acestui compus chimic (acid clorogenic, n.r.) care se gaseste din abundenta in cafea, dar si in fructe si legume ca merele, perele, rosiile si coacazele", a declarat Yongjie Ma de la University of Georgia.


"Acidul clorogenic este un antioxidant puternic care reduce inflamatiile. Multe dovezi arata ca bolile legate de obezitate sunt cauzate de inflamarea cronica, deci daca putem controla acest aspect, putem reduce unele dintre efectele negative ale câstigarii excesive in greutate", a mai spus Yongjie Ma.

Cercetatorii spun insa ca acidul clorogenic nu este un tratament pentru obezitate. O dieta sanatoasa si un program de exercitii fizice ramân cea mai buna metoda de a reduce riscurile asociate obezitatii.

 

Citește și: Relația dintre Valentin și Daniela este pusă sub semnul întrebării: „Să se despartă aici”. Aflați ce se va întâmpla în „Casa iubirii”, joi, 30 iulie, de la 10:00 și 16:30, la Kanal D- kanald.ro

Citește și: Femeie lovită de trăsnet când făcea plajă: „Soțul ei...- stirilekanald.ro



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

(P) Cum alegi inelul de logodnă potrivit când vrei eleganță fără efort

Momentul în care Kate Middleton a gafat la un eveniment oficial. Val de ironii: „Îi mai lipsește părul bufant”

Doliu în Armata României. Pilotul militar Mihai Vîrdol a murit în urma unui grav accident de motocicletă

VIDEO Ahmed "demascat" de cei mai atenți fani ai emisiunii de la Kanal D. DETALIUL CARE L-A DAT DE GOL pe concurentul din Casa Iubirii! Cum va reacționat când va vedea ACESTE IMAGINI cu el: "Doamne! "Măcar dacă ar..."

VIDEO Norii de foc și incendiile devastatoare din Spania și Franța: o luptă cruntă împotriva flăcărilor nemiloase

Horoscop pentru ziua de sâmbătă, 1 august 2026: Semnul zodiacal care renunță la orgoliu și sare în ajutorul unui prieten

Probleme cu stomacul? Digestia dificilă...


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro