Alimentul care iti scurteaza viata cu ani buni! Iata de ce nu mai trebuie sa il consumi!

Alimentul care iti scurteaza viata cu ani buni! Iata de ce nu mai trebuie sa il consumi!
Alimentul care iti scurteaza viata cu ani buni! Iata de ce nu mai trebuie sa il consumi!

Este delicios, insa trebuie sa-ti limitezi cantitatea pe care o mananci. Altfel ai putea avea mari probleme de sanatate.

 

Daca iti place carnea, ar trebui sa incepi sa o scoti incet din lista de cumparaturi. Consumul de carne rosie procesata si neprocesata este asociata cu un risc mai mare de mortalitate, spune o noua cercetare publicata in "American Journal of Clinical Nutrition".
Oamenii de stiinta suedezi au studiat 74645 de barbati si femei pentru a determina daca exista o legatura intre consumul de carne rosie si durata de viata.
Intai, participantii au raspuns la un chestionar pentru obiceiurile lor alimentari, consumul de alcool, fumatul, sportul si alti indicatori. In mod specific, consumul de carne rosie a fost chestionat  in 96 de de intrebari. Carnea procesata includea carnati, hot dog, salam si mezeluri, in timp alegerile neprocesate erau carnea cruda de poc, vita si vitel. Oamenii de stiinta au estimat diferente de supravieturile bazate pe totalul de carne rosie si nivelul combinate de consum de carne procesata si neprocesata.
Studiul a durat 15 ani.
In cei 15 ani, cercetatorii au documentat 16683 de morti, care reprezinta 20% din totalul populatiei de studiu. Comparativ cu persoanele care nu au mancat niciodata carne rosie, cei care au mancat in jur de 300 de grame pe zi de carne procesata si neprocesata aveau o speranta de viata cu doi ani mai mica. 100 de grame de carne procesata pe zi erau asociate cu o scadere a numarului de ani traiti cu noua luni.
Sursa: womenshealthmag.com

Daca iti place carnea, ar trebui sa incepi sa o scoti incet din lista de cumparaturi. Consumul de carne rosie procesata si neprocesata este asociata cu un risc mai mare de mortalitate, spune o noua cercetare publicata in "American Journal of Clinical Nutrition".

Oamenii de stiinta suedezi au studiat 74645 de barbati si femei pentru a determina daca exista o legatura intre consumul de carne rosie si durata de viata. 



Intai, participantii au raspuns la un chestionar pentru obiceiurile lor alimentari, consumul de alcool, fumatul, sportul si alti indicatori. In mod specific, consumul de carne rosie a fost chestionat  in 96 de de intrebari. Carnea procesata includea carnati, hot dog, salam si mezeluri, in timp alegerile neprocesate erau carnea cruda de poc, vita si vitel. Oamenii de stiinta au estimat diferente de supravieturile bazate pe totalul de carne rosie si nivelul combinate de consum de carne procesata si neprocesata.
Studiul a durat 15 ani.

In cei 15 ani, cercetatorii au documentat 16683 de morti, care reprezinta 20% din totalul populatiei de studiu. Comparativ cu persoanele care nu au mancat niciodata carne rosie, cei care au mancat in jur de 300 de grame pe zi de carne procesata si neprocesata aveau o speranta de viata cu doi ani mai mica. 100 de grame de carne procesata pe zi erau asociate cu o scadere a numarului de ani traiti cu noua luni. 


Sursa: womenshealthmag.com

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Gabriela Cristea a trecut la demolarea casei din Italia. De ce a renunțat vedeta să o mai renoveze: “E mult mai sigur așa.”

Fiica lui Ilie Năstase a atras toate privirile la cea mai recentă apariție. Alessia s-a transformat într-o tânără superbă și și-a lansat propria afacere

EXCLUSIV | Un an fără Teodora Marcu. Imaginile care sfâșie sufletul de la mormântul tinerei ucise. Ce a făcut familia în locul în care timpul pare că s-a oprit

APAR INFORMAȚII NEAȘTEPTATE despre băiatul polițistului din Piatra Neamț. CE OBIȘNUIA SĂ FACĂ și ce ar fi fost observat la el ÎN ZIUA TRAGEDIEI este de necrezut. Să fie oare acest DETALIU DIN SPATELE GESTULUI

Valentin Sanfira și-a deschis sufletul în fața fanilor. Artistul a transmis un mesaj emoționant: „Sufletul omului trece prin multe...”

AVERTISMENT de la ANM! Vine codul GALBEN în România... Vezi mai mult

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro