Alimentele care iti intaresc sistemul imunitar! Ce sa incluzi in dieta!


Atunci cand mananci corect, sistemul tau imunitar incepe sa fie stimulat pentru ca ii oferi nutrientii de care are nevoie.

 

1. Alimente bogate in vitamina C - Acestea cresc productia si activitatea celulelor albe. Surse bune sunt broccoli, ardei grasi, capsuni, citrice, kiwi si varza de Bruxelles.
2. Alimente bogate in vitamina E - Neutralizeaza radicalii liberi. Surse bune sunt nucile, semintele, uleiul vegetal, spanacul si rosiile.
3. Alimente bogate in zinc - Zincul este esential pentru uciderea celulelor canceroase si pentru functionarea eficienta a limfocitelor. Surse bune sunt carnurile slabe, ficatul, scoicile, fasolea, mazarea, ceralele integrale, iaurtul, susanul, seminte de floarea soarelui, ciocolata neagra si alunele.
4. Alimente bogate in beta caroten s alti carotenizi - Acestia stimuleaza timusul, glanda care proceseaza limfocitele. Surse bune sunt fructele portocalii, legumele portocalii.
5. Alimente bogate in acizi grasi omega-3 - Acestea lupta cu inflamatiile din corp. Surse bune sunt somonul, sardinele si heringul, semintele si nucile.
6. Usturoiul - Contine alicina, un antioxidanti care este antibiotic natural. In plus, contine seleniu, combustibil pentru sistemul imunitar.
Sursa

1. Alimente bogate in vitamina C - Acestea cresc productia si activitatea celulelor albe. Surse bune sunt broccoli, ardei grasi, capsuni, citrice, kiwi si varza de Bruxelles.

2. Alimente bogate in vitamina E - Neutralizeaza radicalii liberi. Surse bune sunt nucile, semintele, uleiul vegetal, spanacul si rosiile.

3. Alimente bogate in zinc - Zincul este esential pentru uciderea celulelor canceroase si pentru functionarea eficienta a limfocitelor. Surse bune sunt carnurile slabe, ficatul, scoicile, fasolea, mazarea, ceralele integrale, iaurtul, susanul, seminte de floarea soarelui, ciocolata neagra si alunele.

4. Alimente bogate in beta caroten s alti carotenizi - Acestia stimuleaza timusul, glanda care proceseaza limfocitele. Surse bune sunt fructele portocalii, legumele portocalii.

5. Alimente bogate in acizi grasi omega-3 - Acestea lupta cu inflamatiile din corp. Surse bune sunt somonul, sardinele si heringul, semintele si nucile. 

6. Usturoiul - Contine alicina, un antioxidanti care este antibiotic natural. In plus, contine seleniu, combustibil pentru sistemul imunitar.

Sursa

 


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Ella de la Puterea Dragostei, declaraţii şocante! "Cică eu am vrut să mă sinucid"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri