Alimente care te ajuta sa slabesti rapid! Fac minuni pentru tine!


Daca incerci sa slabesti cateva kilograme, e bine de stiut ca exista cateva alimente care iti pot veni in ajutor.

 

1. Ciuperci
Inlocuieste carnea rosie cu ciupercile si vei slabi mai usor. Ciupercile sunt extrem de sarace in calorii, spre deosebire de carne. In plus, pot fi gatite in atat de multe feluri incat este imposibil sa nu gasesti o reteta pe gustul tau! Sotate, pe gratar, cu sosuri, umplute, ciupercile sunt delicioase si, cel mai important, extrem de satioase.
2. Oua
Se stie, ouale sunt pline de proteine. Mancand un ou pe zi, senzatia de foame va fi cu mult diminuata, fiind foarte satioase.
3. Cereale din ovaz
Alege un mic dejun pe baza de cereale din ovaz. Mancate cu trei ore inainte de a merge la sala, ajuta la arderea grasimilor.
4. Migdale
Nu numai ca sunt pline de proteine, ceea ce le face ideale pentru potolirea senzatiei de foame, dar sunt si pline de grasimi naturale. Cei mai multi nutrienti provin din coaja, asa ca, pe cat posibil, alege migdale cu coaja.
5. Mere
Sunt gustari perfecte daca vrei sa pierzi din greutate. Un mar mediu contine 4 g de fibre si doar 95 de calorii. Fibrele reprezinta o componenta importanta a alimentatiei, contribuind la arderea rapida a grasimilor, fiind extrem de usor de digerat.
6. Ardei iute
Daca iti place mancarea picanta, vestea te va bucura: potrivit studiilor, ardeii iuti contin anumiti compusi care accelereaza arderile. In plus, reduc apetitul. Adauga, asadar, putin ardei iute la mancare si vei reduce considerabil portiile.
Sursa: feellikecooking.ro

1. Ciuperci

Inlocuieste carnea rosie cu ciupercile si vei slabi mai usor. Ciupercile sunt extrem de sarace in calorii, spre deosebire de carne. In plus, pot fi gatite in atat de multe feluri incat este imposibil sa nu gasesti o reteta pe gustul tau! Sotate, pe gratar, cu sosuri, umplute, ciupercile sunt delicioase si, cel mai important, extrem de satioase.

2. Oua

Se stie, ouale sunt pline de proteine. Mancand un ou pe zi, senzatia de foame va fi cu mult diminuata, fiind foarte satioase.

3. Cereale din ovaz

Alege un mic dejun pe baza de cereale din ovaz. Mancate cu trei ore inainte de a merge la sala, ajuta la arderea grasimilor.

4. Migdale

Nu numai ca sunt pline de proteine, ceea ce le face ideale pentru potolirea senzatiei de foame, dar sunt si pline de grasimi naturale. Cei mai multi nutrienti provin din coaja, asa ca, pe cat posibil, alege migdale cu coaja.

5. Mere

Sunt gustari perfecte daca vrei sa pierzi din greutate. Un mar mediu contine 4 g de fibre si doar 95 de calorii. Fibrele reprezinta o componenta importanta a alimentatiei, contribuind la arderea rapida a grasimilor, fiind extrem de usor de digerat.

6. Ardei iute

Daca iti place mancarea picanta, vestea te va bucura: potrivit studiilor, ardeii iuti contin anumiti compusi care accelereaza arderile. In plus, reduc apetitul. Adauga, asadar, putin ardei iute la mancare si vei reduce considerabil portiile.

Sursa: feellikecooking.ro

 


Citește și:

Bianca Rus, atac la adresa Cristinei Șișcanu, după eliminare! "Du-te acasă, vezi-ți de copiii tăi"

Horoscop zilnic joi, 22 octombrie 2020. Află ce zodie primeşte rezultatul unui test important!

Sfatul zilei de astăzi, miercuri 22 octombrie 2020. Scorpionii fac schimbări

Scapă de durerile de cap fără medicamente. Spune adio migrenelor

Nutriţionistul Vera Daghie, totul despre alimentele care ne cresc imunitatea! "Ne pot ajuta organismul în lupta împotriva infecțiilor"

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Marinescu și Andreea, noul cuplu de la Puterea Dragostei?! "Dacă ne apropiem noi doi, iau foc ambele case!”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri