Alimente care reduc riscul de cancer de sân! Recomandările nutriționistului!


Alimente care reduc riscul de cancer de sân! Recomandările nutriționistului!


In articol:

Cancerul de sân este considerat una dintre bolile secolului, o afecțiune extrem de răspândită ce afectează anual milioane de femei pe întreg mapamondul. În acest context, e important de știut că o alimentație bogată în fibre s-a demonstrat științific că are o strânsă legătură cu incidența mai redusă a apariției cancerului de sân.

„O alimentație bogată în fibre adoptată încă din perioada adolescenței sau chiar și mai târziu poate fi un factor important în reducerea riscului apariției cancerului la sân de-a lungul vieții. Nivelurile de hormoni steroizi sexuali sunt puternic corelate cu dezvoltarea cancerului de sân. Studiile efectuate de cercetători în ultimii ani arată că o dietă bogată în fibre are capacitate de a reduce incidența apariției cancerului de sân prin inhibarea reabsorbției estrogenului”, spune nutriționistul Gianluca Mech.

Citeste si: Cele mai bune alimente contra insomniei, recomandate de nutriționistul Gianluca Mech

Alimente care reduc riscul de cancer de sân! Cerealele integrale conțin și fitoestrogeni, substanțe care, potrivit cercetărilor științifice, pot avea efect antiproliferativ asupra tumorilor sensibile la hormoni 

Specialistul explică de ce următoarele alimente sunt recomandate:

„1. Cerealele integrale, sursa principală de carbohidrați.

Conțin proteine și minerale și sunt importante pentru furnizarea de vitamine B și fibre. Fibrele insolubile prezente mai ales în cerealele integrale au un efect previn de asemenea constipația, colonul iritabil, și tumorile pe colon. Prin creșterea masei fecale, acestea accelerează tranzitul intestinal și reduc timpul de contact al potențialilor cancerigeni cu celulele intestinale. Cerealele integrale conțin și fitoestrogeni, substanțe care, potrivit cercetărilor științifice, pot avea efect antiproliferativ asupra tumorilor sensibile la hormoni (sân, endometru, prostată).

2. Leguminoasele conțin carbohidrați complecși, săruri minerale, vitamine B și fibre.

Citeste si: 6 beneficii ale cireșelor explicate de nutriționist

Fibrele solubile conținute în leguminoase au efect gelifiant și sunt capabile să modifice absorbția intestinală a glucozei și a colesterolului, îmbunătățind, astfel, nivelul lor în sânge.

3. Multe fructe și legume sunt bogate în nutrienți.

În special, legumele precum broccoli, conopida și varza sunt recomandate. Deoarece au proprietăți anti-estrogenice. De asemenea, sunt recomandate merele, usturoiul, roșiile, morcovii și fructele de pădure”, declară nutriționistul.


Citește și:

Rugăciunea de dimineaţă a părintelui Arsenie Boca! Îţi luminează ziua şi alungă gândurile negative!

Sfatul zilei de astăzi, joi 1 octombrie 2020. Norocul bate la ușa Scorpionilor

Medicul Virgil Musta, anunțul care dă fiori: „Nu vom trece cu bine această situație”

Bogdan Ionescu, fostul soț al Elenei Băsescu, s-a căsătorit cu Sheila

Livian de la Puterea dragostei, amenințări în miez de noapte: „Am dat drumul la clipul care conține toate dovezile”

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic joi, 1 Octombrie 2020. Află ce zodie trebuie să acorde o atenţie deosebită sănătăţii!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Sanatate
Parteneri