Alimente care reduc riscul de cancer de sân! Recomandările nutriționistului!


Alimente care reduc riscul de cancer de sân! Recomandările nutriționistului!


In articol:

Cancerul de sân este considerat una dintre bolile secolului, o afecțiune extrem de răspândită ce afectează anual milioane de femei pe întreg mapamondul. În acest context, e important de știut că o alimentație bogată în fibre s-a demonstrat științific că are o strânsă legătură cu incidența mai redusă a apariției cancerului de sân.

„O alimentație bogată în fibre adoptată încă din perioada adolescenței sau chiar și mai târziu poate fi un factor important în reducerea riscului apariției cancerului la sân de-a lungul vieții. Nivelurile de hormoni steroizi sexuali sunt puternic corelate cu dezvoltarea cancerului de sân. Studiile efectuate de cercetători în ultimii ani arată că o dietă bogată în fibre are capacitate de a reduce incidența apariției cancerului de sân prin inhibarea reabsorbției estrogenului”, spune nutriționistul Gianluca Mech.

Citeste si: Cele mai bune alimente contra insomniei, recomandate de nutriționistul Gianluca Mech

Alimente care reduc riscul de cancer de sân! Cerealele integrale conțin și fitoestrogeni, substanțe care, potrivit cercetărilor științifice, pot avea efect antiproliferativ asupra tumorilor sensibile la hormoni 

Specialistul explică de ce următoarele alimente sunt recomandate:

„1. Cerealele integrale, sursa principală de carbohidrați.

Conțin proteine și minerale și sunt importante pentru furnizarea de vitamine B și fibre. Fibrele insolubile prezente mai ales în cerealele integrale au un efect previn de asemenea constipația, colonul iritabil, și tumorile pe colon. Prin creșterea masei fecale, acestea accelerează tranzitul intestinal și reduc timpul de contact al potențialilor cancerigeni cu celulele intestinale. Cerealele integrale conțin și fitoestrogeni, substanțe care, potrivit cercetărilor științifice, pot avea efect antiproliferativ asupra tumorilor sensibile la hormoni (sân, endometru, prostată).

2. Leguminoasele conțin carbohidrați complecși, săruri minerale, vitamine B și fibre.

Citeste si: 6 beneficii ale cireșelor explicate de nutriționist

Fibrele solubile conținute în leguminoase au efect gelifiant și sunt capabile să modifice absorbția intestinală a glucozei și a colesterolului, îmbunătățind, astfel, nivelul lor în sânge.

3. Multe fructe și legume sunt bogate în nutrienți.

În special, legumele precum broccoli, conopida și varza sunt recomandate. Deoarece au proprietăți anti-estrogenice. De asemenea, sunt recomandate merele, usturoiul, roșiile, morcovii și fructele de pădure”, declară nutriționistul.


Citește și:

Andreea Tonciu și Roxana Nemeș la duel! "Băi, mincinoaso! Cine este Roxana “Memeș”? Dacă duci microfonul la gură, vezi că îl mănânci! Ești nebună la cap!?"

Andreea Tonciu aruncă cu flăcări în Roxana Nemeș! "Ai văzut tu kilometrajul meu dacă este dat peste cap sau nu?! Roxana, tu ești obișnuită cu microfonul!"

Celebrul actor are coronavirus! Cum se simte Horațiu Mălăele, după ce a fost confirmat cu COVID-19?

Nelu Tătaru, primele declarații despre revenirea la starea de urgenta

Apariția în videoclipul lui Dani Mocanu a costat-o mult! Emily Burghelea a fost umilită pe internet

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Cea mai puternică rugăciune a lui Arsenie Boca. Spune-o acum, când se fac 110 ani de la nașterea lui

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Sanatate
Parteneri