5 obiceiuri sănătoase pentru a avea silueta perfectă!


5 obiceiuri sănătoase pentru a avea silueta perfectă! Iată care sunt!


In articol:

Vara a venit și, chiar dacă de această dată sezonul cald este diferit prin prisma restricțiilor menite să oprească răspândirea COVID-19, asta nu înseamnă că nu va trebui să trecem totuși proba costumului de baie. Iată 5 sfaturi de la nutriționist pentru a scăpa de kilogramele în plus acumulate în izolare!

Perioada de izolare a reprezentat o provocare pentru noi toți. Iar majoritatea ne-am ales, după cele mai bine de 2 luni de stat în casă, cu kilograme în plus. A venit însă vara, așa că e important să luăm măsurile necesare pentru a ne recăpăta silueta. Într-un timp cât mai scurt! Nutriționistul ne oferă câteva sfaturi esențiale în acest sens!

Citeste si: Cum scapi de celulită? Iată lista de alimente de care trebuie să te ferești!

„1. Organizarea unui program zilnic de masă

Pentru a ne recăpăta silueta după izolare, trebuie în primul rând să ne conturăm un program al meselor. Să respectăm cât mai strict numărul și orele meselor zilnice. Iar alimentația trebuie să fie compusă în mare parte din legume, fructe de sezon și iaurt. Putem mânca totodată, fără să exagerăm însă, migdale și nuci. Acestea sunt bogate în grăsimi bune, minerale și fibre. De asemenea, alimentele bogate în antioxidanți sunt recomandate nu doar pentru sănătate, ci pentru că ne și ajută să arătăm mai bine. Kiwi, usturoiul, cătina și ceaiul verde sunt doar câteva exemple de alimente bogate în antioxidanți.

2. Ce mâncăm?

Mesele principale este recomandat să fie compuse din alimente sărace în calorii, dar bogate în minerale și vitamine. De asemenea, gătiți cu cât mai puțină sare și folosiți ulei de măsline brut extravirgin. Două exemple de mese săntoase pentru prânz sau cină: paste integrale cu legume sau carne/pește/ouă cu legume.

Citeste si: E bine să mâncăm ouă? Sunt dăunătoare sau superalimente?

5 obiceiuri sănătoase pentru a avea silueta perfectă! "Salată iceberg, țelină, ridichii, roșii, ardei gras verde, conopidă, pepene, spanac, căpșune sau broccoli"

3. Consumați sare iodată

Este important să consumăm sare iodată. Deficitul de iod din corp reprezintă o reală problemă. Afectează glanda tiroidă care, la rândul ei afectează multe funcții importante ale organismului.

4. Gustări sănătoase

Dacă este să vorbim despre gustările dintre mese, fructele și legumele proaspete, ușor digerabile și bogate în apă reprezintă alegerea perfectă. Mă refer aici la castraveți, salată iceberg, țelină, ridichii, roșii, ardei gras verde, conopidă, pepene, spanac, căpșune sau broccoli.

5. Beți apă!

În plus, nu uitați că este esențial să beți cel puțin doi litri de apă pe zi. Mai ales vârstnicii și copiii. Este necesar să se limiteze consumul de vin și bere. Sau, mai bine spus, ar fi ideal să evitați complet alcoolul”, recomandă Gianluca Mech.


Abonează-te pe

Citește și:

Ana Baniciu de la Te cunosc de undeva este într-o relație. Cine este bărbatul?

WOW! Cât de frumoasă a ajuns în urma operațiilor! Recunoști vedeta?

5 beneficii ale scrubului facial. Ce trebuie sa contina un scrub facial pentru a fi eficient?  

Rețetă de lapte condensat. Îl poți face ușor în propria bucătărie

Sorin Cîmpeanu, despre valul trei al pandemiei de COVID-19: "Îmi place să cred că..."

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Dan Barna vine marți, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”. “I-ați păcălit pe cei care v-au votat?”, una dintre întrebările la care politicianul va trebui să răspundă

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Sanatate
Parteneri