Vrei sa-ti tii apetitul sub control? Mananca aceste alimente pentru a reduce cantitatea de zahar din sange!


Dupa ce consumi alimente dulci, organismul se linisteste, insa dupa cateva ore, cand nivelul zaharului din sange incepe sa scada, senzatia de foame reapare. Astfel esti tentata sa mananci din nou.

Insa, din fericire, exista cateva alimente, pe care daca le mananci in mod constant, iti mentii glicemia in limite normale.

Avocadoul contine fibre solubile care incetinesc procesul digestiv, prevenind cresterea rapida a glicemiei. Cu toate acestea, trebuie consumat in cantitati moderate, intrucat contine un numar mare de calorii.



Scortisoara imbunatateste capacitatea insulinei de a raspunde la glucoza, ceea ce inseamna ca mentine in frau poftele culinare.

De asemenea, acest condiment are puterea de a reduce nivelul colesterolului „rau” din sange.

 

Migdalele, nucile si arahidele contin fibre si grasimi „bune”, motiv pentru care le poti consuma sub forma de gustare. Pe langa faptul ca ofera o senzatie de satietate de lunga durata, aceste fructe oleaginoase mentin in limite normale nivelul zaharului din sange.



Fulgii de ovaz abunda in fibre solubile, substante nutritive care previn scaderea brusca a glicemiei.

Astfel, nu vei mai fi atat de tentata sa consumi alimente bogate in calorii goale.


Abonează-te pe

Citește și:

Bianca Comănici, în rochie de mireasă! Bruneta a cucerit inimile tuturor cu ultima sa apariție

Fanii vor fi șocați să afle! Armin Nicoară, în comă!

Prezentatoarea TV Ana Maria Păcuraru este însărcinată! Primele fotografii cu burtica de gravidă

Sucurile raw. Cat de important este sa le incluzi in dieta ta

Zodiile de pamant si trasaturile lor. Tot ce trebuie sa stii despre Taur, Fecioara si Capricorn

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Divertisment

Sandra Izbașa, gimnasta de aur a României, vine duminică la “40 de întrebări cu Denise Rifai”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri