Vrei sa devii vegetariana? Uite ce obstacole ai de infruntat!


Statutul de vegetarian presupune o serie de eforturi si de capcane, iar cunoasterea acestora te poate ajuta, potrivit unui ”instructaj” al lui Alcyone Wemaere.

 

1. Nerabdarea
Cazul cel mai comun este cel in care o persoana devine vegetariana dupa ce vede un documentar despre tratamentele rele aplicate animalelor in ferme sau in abatoare. Insa, prin schimbarea regimului alimentar de pe o zi pe alta, motivatia poate sa dispara la fel de repede. Ideal este sa iti impui o foaie de parcurs, cu obiective precise in timp.
2. Junk food
A fi vegetarian inseamna a exclude carnea din alimentatie si a face loc cerealelor, legumelor si radacinoaselor. Prin extrapolare, a bea sucuri acidulate, a manca pizza, cartofi prajiti sau ”burgeri vegetali” inseamna a pierde avantajele unei alimentatii vegetariene sanatoase si echilibrate.
3. Branza in exces
Cand devii vegetarian, prietenii la care esti invitat vor inlocui carnea cu branzeturile. Trebuie o masura in toate, pentru ca lipidele sa nu fie ingerate in exces. Placerea este evident importanta in gastronomie, deci este nevoie de o varietate de feluri.
4. Suplimentele alimentare
O idee comuna este ca vegetarienii au carente de vitamine si minerale si au nevoie de suplimente. Un vegetarian care consuma produse lactate si oua nu are nevoie de suplimente. Nu se intampla la fel in cazul veganilor – cei care refuza orice produs animal si care sunt confundati des cu vegetarienii.
5. Carnea ascunsa
Pentru a fi vegetarian, trebuie sa-ti faci timp pentru documentare, astfel incat sa stii care sunt produsele in care carnea este prezenta, impotriva evidentelor. Exemple: gelatinele din bomboane sau din iaurturi. Sosurile pentru salate pot contine urme de anchois – adevaratii vegetarieni nu consuma peste. De asemenea carminul, care se poate gasi in sucul de fructe, este produs de o insecta.
Sursa

1. Nerabdarea 

Cazul cel mai comun este cel in care o persoana devine vegetariana dupa ce vede un documentar despre tratamentele rele aplicate animalelor in ferme sau in abatoare. Insa, prin schimbarea regimului alimentar de pe o zi pe alta, motivatia poate sa dispara la fel de repede. Ideal este sa iti impui o foaie de parcurs, cu obiective precise in timp.

2. Junk food

A fi vegetarian inseamna a exclude carnea din alimentatie si a face loc cerealelor, legumelor si radacinoaselor. Prin extrapolare, a bea sucuri acidulate, a manca pizza, cartofi prajiti sau ”burgeri vegetali” inseamna a pierde avantajele unei alimentatii vegetariene sanatoase si echilibrate. 

3. Branza in exces 

Cand devii vegetarian, prietenii la care esti invitat vor inlocui carnea cu branzeturile. Trebuie o masura in toate, pentru ca lipidele sa nu fie ingerate in exces. Placerea este evident importanta in gastronomie, deci este nevoie de o varietate de feluri. 

4. Suplimentele alimentare

O idee comuna este ca vegetarienii au carente de vitamine si minerale si au nevoie de suplimente. Un vegetarian care consuma produse lactate si oua nu are nevoie de suplimente. Nu se intampla la fel in cazul veganilor – cei care refuza orice produs animal si care sunt confundati des cu vegetarienii. 

5. Carnea ascunsa

Pentru a fi vegetarian, trebuie sa-ti faci timp pentru documentare, astfel incat sa stii care sunt produsele in care carnea este prezenta, impotriva evidentelor. Exemple: gelatinele din bomboane sau din iaurturi. Sosurile pentru salate pot contine urme de anchois – adevaratii vegetarieni nu consuma peste. De asemenea carminul, care se poate gasi in sucul de fructe, este produs de o insecta.

Sursa

 


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Bogdan Mocanu, declaraţii BOMBĂ despre căsătoria în secret şi sarcina Andrei! "L-am fi păstrat" EXCLUSIV!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri