Usturoiul iti apara organismul de boala asta ingrozitoare!

Usturoiul iti apara organismul de boala asta ingrozitoare!

Efectele pozitive ale consumului de usturoi asupra bolilor cardiovasculare au facut obiectul unui mare numar de studii, insa cel realizat de cercetatori de la Universitatea California, pe langa ca le confirma, adauga noi elemente.

 

S-a constatat ca usturoiul actioneaza extrem de favorabil asupra placilor in formare (care nu sunt inca "tari") si limiteaza dezvoltarea de noi obstructii. Altfel spus, suplimentarea cantitatii de usturoi consumate a contribuit la scaderea riscului cardiovascular (o atentie deosebita a fost acordata in studiu arterelor coronare). Cercetatorii apreciaza ca, in prezenta unor factori de risc cardiovascular, usturoiul reprezinta "un potential protector", asa incat cei care il includ regulat in alimentatie sunt favorizati in acest sens, incheie passionsante.be.
Sursa

S-a constatat ca usturoiul actioneaza extrem de favorabil asupra placilor in formare (care nu sunt inca "tari") si limiteaza dezvoltarea de noi obstructii. Altfel spus, suplimentarea cantitatii de usturoi consumate a contribuit la scaderea riscului cardiovascular (o atentie deosebita a fost acordata in studiu arterelor coronare). Cercetatorii apreciaza ca, in prezenta unor factori de risc cardiovascular, usturoiul reprezinta "un potential protector", asa incat cei care il includ regulat in alimentatie sunt favorizati in acest sens, incheie passionsante.be.



Sursa

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Armin Nicoară, în vacanță alături de Claudia Puican și fiul lor. Ce destinație au ales artiștii și unde l-au dus pe cel mic: “Cine pleacă?”

Ce s-a întâmplat cu Kate Middleton, la ultimele apariții publice. Nu e întâmplător

Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”

CE S-A ÎNTÂMPLAT în momentul când Memiș Selciuc s-a prăbușit A ȘOCAT familia și apropiații saxofonistului. GESTUL care i-a revoltat pe cei care au văzut IMAGINILE: "Nu vă este rușine! Nu a apucat..."

VIDEO Plăcerile vinovate ale vedetelor: de la ciocolată la parfumuri scumpe sau investiții în imagine

Horoscop marți, 16 iunie 2026: Semnul zodiacal care își dorește să se afirme și face tot ce îi stă în putere să iasă în evidență

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro