Uite ce spun poftele alimentare despre tine! Ai putea sa ai deficiente mari in organism!


Ti-e pofta de anumite alimente nesanatoase? Inseamna ca ai deficiente de nutrienti in organism.

 

1. Cand ti-e pofta de carbohidrati, ai nevoie de proteine si ulei de peste
Corpul nostru are pofta de carbohidrati atunci cand are nevoie de un plus de energie. Alimente pe care le poti manca sunt pestele, carnea de vita, nuci si leguminoase. In plus, poti lua suplimente de ulei de peste.
2. Cand ti-e pofta de cafeina, ai nevoie de micronutrienti
Oboseala este un motiv logic pentru care ai nevoie de cafeina, insa aceasta pofta poate aparea si dun cauza ca ai nevoie de altfel de nutrienti in dieta. Consuma fosfor, sulf si fier. Pentru fosfor, alege fructe de mare, miel, curcan, linte sau lapte. Pentru sufl, alege broccoli, conopida, carne rosie, ceapa si usturoi. Pentru fier, mananca frunze verzi, leguminoase, fasole, carne rosie sau fructe uscate.
3. Cand ti-e pofta de ceva sarat, ai nevoie de sare, insa nu alimentara
Pentru a rezolva problema, foloseste sare naturala de mare de cate ori poti. In plus, creste-ti aportul de mangan (legume verzi si fructe de padure) si de vitaminele B1, B5, C si E. Acest nutrienti ajuta in cazul retentiei de sodiu.
4. Cand ti-e pofta de ciocolata, ai nevoie de magneziu
Inlocuieste-o cu alimente bogate in magneziu atunci cand esti stresata sau ai probleme hormonale: nuci, seminte, peste, castravete si sare de mare nerafinata.
5. Cand ti-e pofta de carne, ai nevoie de grasimi sanatoase si de mai putine carne
Ai putea avea o deficienta fie de vitamina B12, grasimi sau fier. Asigura-te ca incluzi in dieta ulei de masline, cocos, avocado, nuci si seminte. Poti consuma si carne rosie si legume cu frunze verzi.
Sursa: totalbeauty.com

1. Cand ti-e pofta de carbohidrati, ai nevoie de proteine si ulei de peste

Corpul nostru are pofta de carbohidrati atunci cand are nevoie de un plus de energie. Alimente pe care le poti manca sunt pestele, carnea de vita, nuci si leguminoase. In plus, poti lua suplimente de ulei de peste.

2. Cand ti-e pofta de cafeina, ai nevoie de micronutrienti

Oboseala este un motiv logic pentru care ai nevoie de cafeina, insa aceasta pofta poate aparea si dun cauza ca ai nevoie de altfel de nutrienti in dieta. Consuma fosfor, sulf si fier. Pentru fosfor, alege fructe de mare, miel, curcan, linte sau lapte. Pentru sufl, alege broccoli, conopida, carne rosie, ceapa si usturoi. Pentru fier, mananca frunze verzi, leguminoase, fasole, carne rosie sau fructe uscate.

3. Cand ti-e pofta de ceva sarat, ai nevoie de sare, insa nu alimentara

Pentru a rezolva problema, foloseste sare naturala de mare de cate ori poti. In plus, creste-ti aportul de mangan (legume verzi si fructe de padure) si de vitaminele B1, B5, C si E. Acest nutrienti ajuta in cazul retentiei de sodiu.

4. Cand ti-e pofta de ciocolata, ai nevoie de magneziu 

Inlocuieste-o cu alimente bogate in magneziu atunci cand esti stresata sau ai probleme hormonale: nuci, seminte, peste, castravete si sare de mare nerafinata.

5. Cand ti-e pofta de carne, ai nevoie de grasimi sanatoase si de mai putine carne

Ai putea avea o deficienta fie de vitamina B12, grasimi sau fier. Asigura-te ca incluzi in dieta ulei de masline, cocos, avocado, nuci si seminte. Poti consuma si carne rosie si legume cu frunze verzi.

Sursa: totalbeauty.com

 


Citește și:

Guvernul introduce noi restricții? Executivul poate opri traficul pe timpul nopții!

A murit! Gabriela Cristea este devastată! ”A făcut pancreatită...”

Moșii de Toamnă 2020: cea mai puternică rugăciune pe care trebuie să o rostești de Sâmbăta Morților

Moșii de Toamnă 2020. Ce tradiții trebuie să respecți în Sâmbăta Morților?

Horoscop zilnic sâmbătă, 31 octombrie 2020. Află ce zodie are probleme cu stima de sine!

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

ANM a făcut anunțul neașteptat: Cod galben de ninsori și viscol.

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri