Uite care sunt cele mai mari greseli cand tii dieta. Bine ca le poti corecta !


Incepe calatoria de pierdere in greutate, constienta ca trebuie sa schimbi unele obiceiuri pe care le ai si vei fi pe “calea grasimii pierdute” in cel mai scurt timp.

Scaderea in greutate se reduce la o formula simpla care suna asa : arde mai multe calorii decat ingerezi; manca mai putin si fa mai multa miscare. Dar cineva care a scazut numarul de calorii din alimentatie si a facut mai mult efort fizic stie ca este mult mai greu decat pare. Oricine persoana care tine o dieta inevitabil va face anumite greseli, fara ca macar sa-si dea seama.  Iata care sunt aceste greseli si cum le poti corecta.

Consumi prea multe proteine - “Proteinele sunt importante, dar daca mananci prea multe, excesul se va stoca sub forma de grasime”, spune Felicia Stoler, RD. Femeile au nevoie de aproximativ 46 grame pe zi, conform Center of Disease Control.

Nu fa economie cu legumele – multe dintre noi gresesc, reducand legumele din dieta. Legumele nu trebuie sa lipseasca de la nici o masa, chiar daca poate fi vorba de felii de rosii pe paine prajita sau de frunze de spanac pe sandwich-ul tau cu carne de curcan.

Bei doar un pahar mare de suc la micul dejun – “Cele mai multe sucuri ridica nivelul de zahar din sange, astfel incat corpul tau produce mai multa insulina. Iti va fi foame mult mai curand si vei manca mai mult decat trebuie”, spune Louis Aronne, MD. Mai bine mananca niste proteine si fibre, cum ar fi oua si paine prajita din cereale integrale.

Supraestimezi rata de pierdere in greutate – cele mai multe dintre noi pierd o cantitate mai mare in primele doua saptamani de program, cu o combinatie de carbohidrati si apa. Este o scadere mare,  dar  artificiala, asa ca nu te descuraja cand progresele tale nu vor mai fi la fel de  spectaculoase.

Nu dormi suficient – “Apetitul si  hormonii foamei sunt influentati in mare masura de cat de mult dormi”, spune  Pamela Peeke, MD.

Subestimezi timpul pe care il ai – Este bine sa ai un plan de rezerva. Chiar si cu 10 minute in plus la cardio vei reusi sa te mentii pe drumul cel bun.

Faci intotdeauna aceeasi rutina - "Nu poti efectua aceleasi exercitii  si sa astepti aceleasi beneficii", spune Stoler. Pentru a obtine rezultate mai bune, diversifica  frecventa, intensitatea sau durata.

Ignora greutatea – Femeile care incep un program de exercitii, de multe ori cred ca trebuie sa ramana doar cu cardio, dar este nevoie si de forta pentru a mentine metabolismul activ.

Te simti epuizata - te scuzi pentru a nu face exercitii: "sunt prea obosita." Mai bine te pacalesti singura, spunandu-ti sa iesi la o plimbare de 10 minute si vei vedea ca plimbarea ta va fi mult mai lunga. Exercitiile te energizeaza.  
Sursa : www.health.com


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Vedete

Ela Crăciun, la urgență cu fiica ei pe timp de pandemie! "Dureri foarte mari"

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri