Uite 8 obiceiuri surprinzatoare care-ti dau dureri de spate. Afla ce sa faci si ce sa nu mai faci ca sa scapi de ele!


Suferi de dureri persistente si nu stii de unde vin? Cauzele ar putea sa te surprinda – dar vin insotite si de cateva solutii.

1.Motivul: Dormi pe o saltea veche - Conform cercetarilor, o saltea buna tine noua sau zece ani. Nu ti-ai mai schimbat salteaua de cand era Dallas-ul la televizor? E posibil ca spatele tau sa nu primeasca sustinerea de care are nevoie.
Solutia: Inlocuieste salteaua vechea cu una potrivit de moale – daca e prea moale nu vei avea suficienta sustinere, iar daca e prea tare nu va permite coloanei vertebrale sa se afunde in ea. O saltea din spuma cu memorie este de asemenea utila pentru ca ia forma corpului, permitand in acelasi timp coloanei vertebrale sa stea dreapta pe parcursul noptii.

2.Motivul: Obisnuiesti sa porti genti mari - Daca esti una dintre persoanele care isi duc in geanta mii de lucruri, utile sau inutile, spatele tau se va resimti. O greutate constanta pe o singura parte a corpului produce un dezechilibru la nivelul umerilor, afectand astfel si coloana vertebrala.
Solutia: Schimba geanta cu una mai usoara – este recomandat ca greutatea gentii (cu tot ce contine ea) sa nu cantareasca mai mult de 10 % din greutatea ta corporala. Sau poti imparti continutul unei genti intre o poseta si o geanta de umar, una pe fiecare umar, pentru a mentine un echilibrul.

3.Motivul: Porti pantofi cu toc inalt si subtire …sau pantofi fara niciun fel de toc - Tocurile prea inalte te forteaza sa tii spatele incordat si pun presiune pe articulatii. Dar si incaltamintea fara toc te poate afecta, in functie de tipul de picior. Sandalele fara sustinere in partea din spate pot si ele sa te afecteze, permitand picioarelor sa se miste prea mult, distribuind astfel greutatea in mod inegal.
Solutia: Pentru fiecare persoana exista o inaltime ideala de toc (de aceea unele persoane nu pot trai fara balerini, iar altele pretind ca pantofii cu toc sunt cei mai confortabili). Iata cum sa-ti gasesti marimea potrivita: aseaza-te pe un scaun si intinde un picior in fata ta. Relaxeaza talpa si glezna;  masoara distanta dintre degetul mare si calcai (ca in figura de mai jos) – aceasta este inaltimea ideala a tocului tau. Daca talpa nu se misca deloc, inseamna ca pantofii fara toc sunt cei mai buni pentru tine.
Citeste continuarea pe: www.viataverdeviu.ro


Clipul zilei pe KFETELE.RO:
DISTRIBUIE
acest articol


Pentru tine

Mama Alexandrei Măceșanu, mărturisire sfâșietoare la ”Asta-i România!” ”Aștept ca Dumnezeu să mi-o aducă la poartă! Copilul meu nu e mort”

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri