Uite 4 metode de relaxare dupa o zi obositoare la serviciu


Cu totii avem 24 de ore la dispozitie sa finalizam tot ce ne propunem pentru o zi.

Acest lucru inseamna ca organismul nostru continua sa consume energie, atat fizic, cat si mental, pentru a face fata programului nostru haotic.

Insa, atunci cand este „supraincalzit” si suprasolicitat, acesta va inceta sa functioneze corect, moment in care trebuie sa ii oferim o perioada de repaus.

Nu este suficient sa ne luam o vacanta pe an si sa ne bucuram de natura, ci trebuie sa ne oferim in fiecare zi momente de relaxare pentru minte si trup, pentru a ne reface dupa orele obositoare la serviciu.

Modalitati de relaxare oferite de Iulian Dinu, formator Fitness Education School

Mediteaza! Goleste-ti mintea! Nu trebuie sa mergi la o clasa speciala de yoga sau sa stai intr-o anumita pozitie, ci pur si simplu te poti relaxa in orice pozitie te simti confortabil. Nu poti controla ce ganduri iti trec prin minte, insa le poti urma pana cand vei ajunge la un sentiment de pace interioara, un moment in care nu te mai simti presat sau acaparat de griji.

Fa sport! Dupa cum stii deja, este indicat sa faci sport in fiecare zi, dar niciodata un antrenament cardio chiar inainte de a te culca. Poti opta pentru cateva exercitii de relaxare si stretching, efectuate cu 2-3 ore inainte de culcare.

Pentru inceput respira incet si calm cateva minute. Lasa capul pe spate si fa cateva rotiri usoare spre stanga si apoi spre dreapta. Intinde-te pe un izopren sau pe un prosop si adu ambii genunchi la piept, tine-i acolo cu ajutorul mainilor. Din pozitia anterioara, intinde un picior pana cand este aliniat cu intregul trup si mentine cateva secunde.

Schimba pozitia si cu celalalt picior. Asaza-te in pozitie sezand si adu talpile cat mai aproape de bazin cu genunchii spre exterior. Intinde mainile in fata si balanseaza corpul, astfel incat sa simti o usoara intindere a muschilor.

Ridica-te in picioare, adu mainile deasupra capului si apleaca-ti trunchiul spre stanga si spre dreapta. Nu uita sa respiri, expira la indoirea trunchiului si inspira cand acesta revine la pozitie verticala.
Cu ajutorul acestor tehnici te vei simti pregatit pentru o noua zi la serviciu!
Citeste continuarea pe: www.csid.ro


Abonează-te pe

Citește și:

Pacienții COVID, tratați pe holuri la Institutul "Matei Balș" din București!

Tragedie la Casa Regală! Meghan Markle a pierdut copilul

Bianca de la "Puterea Dragostei", în doliu! Pe cine a pierdut fosta concurentă?!

Sfatul zilei de astăzi, joi 26 noiembrie 2020. Peștii își deschid inima

Profesorul Alexandru Rafila solicită redeschiderea școlilor pentru clasele primare: „Nu putem ține un copil în fața unui ecran”

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Horoscop

Horoscop zilnic joi, 26 noiembrie 2020. Nativii zodiei Balanță sunt într-o etapă foarte bună a vieții lor!

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri