Te-ai intrebat vreodata cum sa faci ca vitaminele sa fie absorbite mai usor? Cercetatorii te invata ce sa mananci pentru a asimila vitamina D


Studii recente arata ca modul in care iti iei doza de vitamina D este la fel de important ca faptul ca o consumi.

 

De fapt, cercetatorii au descoperit ca beneficiile acestui supliment depind de cantitatea de grasimi pe care o consumi la fiecare masa. In cadrul studiului, trei grupuri de oameni au mancat trei feluri diferite la micul dejun: unul fara grasimi, unul cu grasimi si un supliment cu vitamina D 3.

S-a folosit o doza de spital, administrata de obicei pacientilor care prefera o data pe luna un supliment, decat o doza zilnica. Oamenii de stiinta au folosit aceasta cantitate in experiment pentru ca produce o crestere detectabila a vitaminei D in sange, sustine medicul Bess Dawson-Hughes, citat de shape.com

Care crezi ca au fost rezultatele? Participantii care au consumat micul dejun cu multe grasimi au absorbit mult mai repede vitamina D decat grupul care a mancat o masa fara grasimi.

Vitamina D favorizeaza mineralizarea oaselor prin facilitarea absorbtiei calciului si a fosforului din intestin si a reabsorbtiei in rinichi. Totodata, stimuleaza cresterea si remodelarea osoasa, previne tetania hipocalcemica, dar ia parte si la modularea functiei neuromusculare, reglarea sistemului imunitar. De altfel, vitamina D diminueaza procesele inflamatorii.


Clipul zilei pe KANALD.RO:

DISTRIBUIE
acest articol


Exatlon

Surpriză! Ce a spus mama lui Emanuel de la Survivor România despre relația războinicului cu Elena Ionescu! EXCLUSIV

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...


Parteneri

Pentru tine

Din Lifestyle

Parteneri