Strategii care te ajuta sa slabesti atunci cand nu mai functioneaza nimic!


80% din femeile cu care discut vor sa slabeasca, iar majoritatea sunt mereu la dieta.

 

Strategii care sa te ajute sa mentii un numar de kilograme in acord cu bioindividualitatea ta:
1. Mentine valori stabile ale glicemiei in sange.
Zaharul dauneaza grav sanatatii! Din orice unghi ai privi situatia, zaharul face ravagii in corp.
Sfat: Asigura-te ca alimentatia ta are la baza alimente cu indice glicemic scazut, cat mai putin procesate si, de preferat, cu maxim 2-3 ingrediente. Corpul tau va primi mai multa energie cu eliberare pe termen lung si va munci mai putin ca sa o obtina.
2. Evita cafeaua si alcoolul.
Ambele “ajuta” la instalarea dereglarilor hormonale. Cresc adrenalina si nivelul estrogenilor in corp, au PH scazut si corpul tau munceste suplimentar pentru a le neutraliza.
3. Probiotice si enzime.
Secretul unei digestii bune sta in calitatea bacteriilor din intestine si a bagajului enzimatic pe care se bazeaza corpul tau pentru a duce digestia la bun sfarsit.
Sfat: Suplimentarea cu probiotice si enzime poate fi o strategie buna pentru tine.
Ai in vedere ca probioticele sa aiba cat mai multe bacterii active si enzimele sa aiba neaparat si pancreatina. Alimente de introdus ar fi: papaya, ananasul, usturoiul, ghimbirul, graul incoltit, zeama de varza si chefirul.
4. Asigura-ti somnul necesar
Somnul nu e un moft al corpului tau! In timpul ce tu dormi, celulele tale au treaba: regenereaza, curata corpul de celulele de care nu mai are nevoie, aduna reziduurile si toxinele, pregateste astfel detoxifierea si pune pe “mute” conversatia nesfarsita dintre amigdala si suprarenale!
Sfat: Incearca sa te culci in jurul orei 22:00. Somnul iti curata emotiile, gandurile toxice si stresante, nu degeaba se spune ca mai bine dormi inainte de a lua o decizie importanta.
5. Fa curat in alimentatia ta si respecta regula fructelor.
Elimina produsele procesate (moarte), fara valoare nutritiva. Gandeste-te ca, daca e ultra procesat, alimentul are foarte putina valoare pentru corpul tau. “Ciuguleala” alimentelor nu este o solutie.
Sfat: Incearca sa mananci 3, maxim 5, mese pe zi, dar cu alimente vii si bogate in nutrienti. Fructele se mananca intotdeauna inainte de masa sau ca masa separata.
Sursa: donna-medicalcenter.ro

Strategii care sa te ajute sa mentii un numar de kilograme in acord cu bioindividualitatea ta: 

1. Mentine valori stabile ale glicemiei in sange.

Zaharul dauneaza grav sanatatii! Din orice unghi ai privi situatia, zaharul face ravagii in corp. 

Sfat: Asigura-te ca alimentatia ta are la baza alimente cu indice glicemic scazut, cat mai putin procesate si, de preferat, cu maxim 2-3 ingrediente. Corpul tau va primi mai multa energie cu eliberare pe termen lung si va munci mai putin ca sa o obtina.

2. Evita cafeaua si alcoolul.

Ambele “ajuta” la instalarea dereglarilor hormonale. Cresc adrenalina si nivelul estrogenilor in corp, au PH scazut si corpul tau munceste suplimentar pentru a le neutraliza. 

3. Probiotice si enzime.

Secretul unei digestii bune sta in calitatea bacteriilor din intestine si a bagajului enzimatic pe care se bazeaza corpul tau pentru a duce digestia la bun sfarsit. 

Sfat: Suplimentarea cu probiotice si enzime poate fi o strategie buna pentru tine. 

Ai in vedere ca probioticele sa aiba cat mai multe bacterii active si enzimele sa aiba neaparat si pancreatina. Alimente de introdus ar fi: papaya, ananasul, usturoiul, ghimbirul, graul incoltit, zeama de varza si chefirul.

4. Asigura-ti somnul necesar

Somnul nu e un moft al corpului tau! In timpul ce tu dormi, celulele tale au treaba: regenereaza, curata corpul de celulele de care nu mai are nevoie, aduna reziduurile si toxinele, pregateste astfel detoxifierea si pune pe “mute” conversatia nesfarsita dintre amigdala si suprarenale! 

Sfat: Incearca sa te culci in jurul orei 22:00. Somnul iti curata emotiile, gandurile toxice si stresante, nu degeaba se spune ca mai bine dormi inainte de a lua o decizie importanta. 

5. Fa curat in alimentatia ta si respecta regula fructelor.

Elimina produsele procesate (moarte), fara valoare nutritiva. Gandeste-te ca, daca e ultra procesat, alimentul are foarte putina valoare pentru corpul tau. “Ciuguleala” alimentelor nu este o solutie. 

Sfat: Incearca sa mananci 3, maxim 5, mese pe zi, dar cu alimente vii si bogate in nutrienti. Fructele se mananca intotdeauna inainte de masa sau ca masa separata. 

Sursa: donna-medicalcenter.ro

 


Abonează-te pe

Citește și:

Pepe, mesaj surprinzător pentru Raluca Pastramă: "Aş vrea să te iert că ai plecat..."

Bombă în showbiz! Cu cine se iubește, de fapt, Lidia Buble

Bianca Comănici de la "Puterea Dragostei", declaraţii şocante despre primul ei iubit: „Un copil manipulat..."

Horoscop zilnic miercuri, 2 decembrie 2020. Nativii zodiei Fecioară primesc vești bune pe toate planurile!

Traficul va fi restricționat pentru repetiția și ceremonia oficială de Ziua Națională. Pe unde se va circula în București

Clipul zilei pe KFETELE.RO

DISTRIBUIE
acest articol

Informatiile zilei

Noul simptom al COVID-19, ”happy hypoxia”, face tot mai multe victime. Cum se manifestă?

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Lifestyle
Parteneri