Spune-i iubitului tau sa manance mai multe nuci! Iata ce efect miraculos au asupra lui!

Spune-i iubitului tau sa manance mai multe nuci! Iata ce efect miraculos au asupra lui!

Nucile fac parte dintre super-alimente, fiind foarte bogate in nutrimente esenţiale organismului, inclusiv acizi grasi omega 3.

 

Consumul regulat de nuci poate reduce riscul de instalare a cancerului la prostata, potrivit rezultatelor unui studiu realizat de cercetatorii americani, scrie dailymail.co.uk.
De asemenea, nucile pot incetini dezvoltarea tumorilor, odata ce cancerul la prostata s-a instalat in organism, spun autorii acestui studiu, care a fost realizat pe soareci.
Cancerul la prostata este cea mai comuna forma a acestei boli in rândul barbaţilor, dupa cel de piele, dar, odata depistat, poate fi tratat cu succes. Prostata este o glanda de mici dimensiuni, parte a sistemului reproducator masculin.
Cel mai recent studiu, realizat de cercetatorii de la University of California din Davis, arata ca nucile reduc nivelul factorului de crestere de tip insulinic 1 (IGF-1), care are un rol in declansarea cancerului mamar si la prostata.
Totodata, consumul de nuci poate modifica mai multe mecanisme asociate dezvoltarii tumorilor, reducând nivelul de IGF-1, dar si de colesterol, necesar cresterii celulelor canceroase.
De asemenea, consumul de nuci a redus nivelul unor molecule- markeri ai riscului de cancer la prostata.
Sursa: dcnews.ro

Consumul regulat de nuci poate reduce riscul de instalare a cancerului la prostata, potrivit rezultatelor unui studiu realizat de cercetatorii americani, scrie dailymail.co.uk.

De asemenea, nucile pot incetini dezvoltarea tumorilor, odata ce cancerul la prostata s-a instalat in organism, spun autorii acestui studiu, care a fost realizat pe soareci.

Cancerul la prostata este cea mai comuna forma a acestei boli in rândul barbaţilor, dupa cel de piele, dar, odata depistat, poate fi tratat cu succes. Prostata este o glanda de mici dimensiuni, parte a sistemului reproducator masculin.

Cel mai recent studiu, realizat de cercetatorii de la University of California din Davis, arata ca nucile reduc nivelul factorului de crestere de tip insulinic 1 (IGF-1), care are un rol in declansarea cancerului mamar si la prostata.



Totodata, consumul de nuci poate modifica mai multe mecanisme asociate dezvoltarii tumorilor, reducând nivelul de IGF-1, dar si de colesterol, necesar cresterii celulelor canceroase. De asemenea, consumul de nuci a redus nivelul unor molecule- markeri ai riscului de cancer la prostata. 

Sursa: dcnews.ro

 



Citește și:

Tapioca: ce este și cum poate fi utilizată în bucătărie

Armin Nicoară, în vacanță alături de Claudia Puican și fiul lor. Ce destinație au ales artiștii și unde l-au dus pe cel mic: “Cine pleacă?”

Ce s-a întâmplat cu Kate Middleton, la ultimele apariții publice. Nu e întâmplător

Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”

CE S-A ÎNTÂMPLAT în momentul când Memiș Selciuc s-a prăbușit A ȘOCAT familia și apropiații saxofonistului. GESTUL care i-a revoltat pe cei care au văzut IMAGINILE: "Nu vă este rușine! Nu a apucat..."

VIDEO Plăcerile vinovate ale vedetelor: de la ciocolată la parfumuri scumpe sau investiții în imagine

Horoscop marți, 16 iunie 2026: Semnul zodiacal care își dorește să se afirme și face tot ce îi stă în putere să iasă în evidență

De ce slăbitul devine tot mai dificil după 35 de ani


Video
Clipul zilei pe kfetele.ro