Smoothie-ul verde pentru sanatatea creierului pe care ar trebui sa il bei zilnic


Daca iti doresti sa fii sanatoasa, ar trebui sa optezi pentru o alimentatie echilibrata, un somn lung si odihnitor si cat mai mult sport.


In articol:

Smoothie-ul verde pentru sanatatea creierului pe care ar trebui sa il bei zilnic. Daca iti doresti sa fii sanatoasa, ar trebui sa optezi pentru o alimentatie echilibrata, un somn lung si odihnitor si cat mai mult sport.

In cadrul alimentatiei, poti incerca o serie de fructe si legume care, prin combinatia lor, ajuta la imbunatatirea functiei creierului. Poti incerca zilnic un smoothie al carui ingredient nutritive sustin sanatatea creierului.

Cum sa faci smoothie-ul verde

Acest smoothie este plin de ingredient benefice pentru sanatatea creierului. Printer ingredientele sale se Numara bananele, care sunt fructe recunoscute pentru bogatia lor in magneziu. Lipsa de magneziu poate stimula sistemul nervos, ceea ce poate duce la aparitia starilor de anxietate.

Spanacul, un alt ingredient extrem de sanatos, contine numeroase vitamine si minerale, precum vitamin K, folat si luteina. Merele ajuta la mentinerea nivelului echilibrat de acetilcolina, un important neurotransmitator aflat la nivel cerebral, care scade odata cu inaintarea in varsta. Iata cum sa prepari smoothie-ul pentru sanatatea creierului.

Smoothie-ul verde pentru sanatatea creierului pe care ar trebui sa il bei zilnic

Smoothie-ul verde pentru sanatatea creierului pe care ar trebui sa il bei zilnic

[Sursa foto: PixaBay]

Ce ingrediente ai nevoie pentru a prepara smoothie-ul verde

Pentru a pregati aceasta bautura, ai nevoie de o banana, care poate fi inclusive congelata, daca iti doresti ca smoothie-ul tau sa fie mai cremos, un pumn mare de spanac proaspat, o jumatate de tulpina de telina, un mar

verde, o jumatate de cana cu gheata, o cana cu apa.

Cum prepari smoothie-ul verde

Tot ce trebuie sa faci este sa pui toate ingredientele in blender si sa le amesteci, pana ce ai obtinut un lichid cremos. Serveste-l apoi imediat dupa preparare. Poti sa adaptezi aceasta reteta si sa mai adaugi si alte ingredient, precum un avocado ori unt de nuci. Vei avea astfel o compozitie mai satioasa, pe care o poti trata drept mic dejun.

Indifferent de ce combinatie alegi, vei avea o bautura delicioasa, care va contribui la mentinerea sanatatii creierului tau.

Citeste si: NOTEAZĂ: Rețete de smoothie ideale la micul dejun pentru o zi plina de energie


Abonează-te pe

Citește și:

CITEȘTE: Dieta de slăbit 15 kg în 5 zile. Slăbeşte într-un timp record cu o dietă rapidă

Nu mai arată deloc așa! Fiica lui Adrian Păunescu este de nerecunoscut

CITEȘTE: 6 Idei de mâncare sănătoasă la birou

DESCOPERĂ: Rețete cu SOS BECHAMEL, gustoase și ușor de preparat

6 DECEMBRIE 2021: Horoscop zilnic luni, de MOŞ NICOLAE. O zodie primeşte veşti bune şi cadouri!

Clipul zilei pe KFETELE.RO:

DISTRIBUIE
acest articol

Lifestyle

DESCOPERĂ: Rugăciune pentru a rămâne însărcinată

Citește mai departe

Te-ar putea interesa si...

Parteneri
Pentru tine
Din Pentru tine
Parteneri